Herkes üzgündü,sessizdi..Nasıl da kıymıştı canına.Ah,benım kadim dostum hiç mi düşünmemişti bizi..Daha fazla burda kalmak istemiyordum.Nasıl da ağlamaklıyım beni öylece bırakıp gitmek..ah sana hiç yakıstı mı? Bugün günlerden acıydı,bugün günlerden intihar sessizliğiydi.Bilir misin azizim son kez gözlerine baktıgımda hissettiğim şeyler nasıl da farklıydı.Yasamıyor gıbıydın,boş boş bakıyordun,konuşmuyordun..Hic unutmam o defterını hep saklardın benden hep bakmak isterdim hiç göstermedın neydı böylesıne gizli olan be dostum..Artık yoksun,ben de artık hissetmiyorum. Bir yanım hep eksik kaldı.Son kez odana cıkmak ıstedim güzel predy'm.Tanrım oradaydı o gizli defterin ordaydı..O fısıldayan duvarların renkleri solmuş gibiydi görebiliyordum.Hani derdin ya ''benimle konuşuyorlar.'' belki de sen doğru söylüyordun..Hiç kimseye inandıramadın kendini..Deli dediler aldırmadın.Hani dedin ya ''beni öldürecekler Max,korkuyorum.'' o güne lanet ettim be Predy'm.Lanet ettim..Keske sana o gün inansaydım ah ben sebebsizce öldürüldüğünü bile düşündüm.Kim dinleyecekti ki beni,sana inanmadılar onlarca yıl ben sımdı ne desem boştu..Sen çok zekiydin. herkes sana dakikalarca bakardı..kimi imrenerek kimi kıskanarak kimi kücümseyerek,aşağılayarak..Kimsenin önünde eğilmedin kadim dostum,eğilmedik..Ve ben yıllar önce bir hata yaptım..O gün ah ben o gün defterini aldım Predy'm..Biliyor musun sana su an yattığın hastaneden yazıyorum..Bende artık oradayım kaldığın odadayım..Kapının arkasında tırnaklarınla kazıdığın kanınla yazdıgın kelimeler hala oradaydı..görüyordum..Sen kelime oyunu yapmaya bayılırdın..kelimelere zaaflıydın sen.Ah bana o gösterdiğin günü asla unutamadım..Predy'm vücudunda yüzlerce kazınık kelimeyle öldün..Neden yapardı bir insan.Sen keskin bir şey buldugunda kazırdın her yerini..Hiç korkmadan hiç acımadan..Okulun basladıgı zamanlarda seni deli sanmıslardı,o zamanlar yakın degıldık.O berbat çocuklar seni çıkışta kaçırmıslar bir yere..Zorla sana sahip olmuslardı hatırlar mısın..Ne kadar aşağılanmıştın,her yerde videolarını yayımlamıslardı..Tanrım-cezalandırmalıydın onları..Ah güzel dostum o gün bacağına ''günahkar'' kelimesini kazımıştın öyle cok kan akıttın ki..O gün çok korkunctu hiç unutamam..Kazıdığın kelimeler birbiriyle konuşuyorlardı sanki..Ne zaman bir yerde cinsel konu olsa,duysan,görsen ''günahkar'' alevlenirdi..sanki cehennem ateşinde yanıyor gibi oluyordun..Ah birkeresinde ''dostluk'' kelimesini kazımıştın..Ne zaman sana kötü davransam yandığını hissederdim..Ah,azizim benim bana hiçbir zaman gerçekleri söylememiştin..Bazen o defteri iyiki almışım diyorum..Her şeyi o gece öğrendim..Benim gözleri kanlı dostum bu dünya sana ne kadar da acımasızca davranmıstı..Ben inanmazdım sihire,büyüye,masallara..Ya sen bu dünyadayken diğer dünyanın gerçekleriyle mi uğraştın? Onlarca yıl..Nasıl da kötü davranmıslar sana dayanamadın değil mi Predy'm? Senin gözlerin neler görüyordu demekki..Ölülerle konuşmak,ruhlarla konuşmak her gece kabuslar görmek..Senden nefret eden bir aileyle yaşamak..Seni korkutuyorlardı ama sen hep ne olacağını bilirdin..Dediğin şeyler hep çıkardı teker tekeer..Söylüyorlardı sana ''onlar''. Şimdi farkedıyorum her seyi...Sen nefreti,kötülüğü,cehennemi,ruhları en pis haliyle yaşamıştın...çok kırgınım,çok üzgünüm predy..Senin bir melek oldugun ortadaydı aslında..Ama bu nasıl bir melekti..O sayfaları okurken hıckıra hıckıra korka korka ağladım meleğim..Vücudunda tamda Toreksın merkezinde kazımıştın ''düşmüş melekler'' i..Hep merak ederdim ne olduklarını oysa ki..Bu dünyanın öncesi de vardı demekki..Nice şeytanlar her defasında kovulmuşmuydu cennetlerden..Senin ruhun da bır meleğe aitti..rahat bırakmadılar seni..Bu dünya seni kabul etmedi..Ah,bugün kalbimin hemen altında bir acıyla uyandım..daha defterini bitirmemiştim..Öyle cok acıyordu ki alevleri hıssettım yanyordu tam da orası..Ah,predy'm kanlar akıyordu vücudumdan Tanrım! dedim..Orda bır seyler yazıyordu ''geliyoruz'' Tanrım! ben yapmamıştım bu odada bır tane bıle keskın bır sey yoktu..Doktorlar hepsini kaldırmıstı..Ben yapmadım neler oluyordu Predy? Ben anlayamıyordum etraf karanlıktı..hiç ses yoktu..saat kaçtı? rüyamıydı? acı hıssedıyorum yardım edın! dıye bağırdım..kımse gelmedi kapıya gittim -kilitli- bu da neydi şimdi? İşte tam o an o dakika predy'm biri tam kalbime bir bıçak soktu..gözlerimin önünde ateşler vardı..her yerımde kelımeler kazılıydı kanlarım beni boğuyordu acıyordu bır yerlerım..derin bir uykuya daldım..Karsımda sen vardın!
-devamı çok yakında yorumlarınıza göre yazmaya devam edeceğim-