Prologas

20 6 4
                                    

Atsikėlusi iš lovos nuėjau į vonią.Nusiprausiau. Išėjus iš vonios pamačiau gulintį degtinės butelį. Prie jo gulėjo ir mano vaikinas tiksliau buvęs vaikinas. Degtinė + buvęs = nieko gero.
-Kevinai, blet Kevinai- bandžiau jį pažadinti.
-Kas yra ?- paklausė jis manęs ir įsikabino į mano koją.
-Dink iš mano namų,-pasakiau jam, bet jis net nesuregavo.
Prireikė 30 minučių kol jį išvariau.

Kai Kevinas išėjo nusileidau į pirmą aukštą.Mano tėvai pusričiavo prie stalo.
-Gėriai ?-paklausė mama.
-Gėriau,mylėjausi ir taip toliau-atsakiau mamai ir nuėjau prie šaldytuvo.
-Kodėl taip elgiesi ?-paklausė mama.
-Kaip elgiuosi ?-paklausiau mamos ir toliau ieškau šaldytuve pieno.
-Tu turi viską ko tik nori.Kodėl gadini sau gyvenimą ?
-Blemba atsiknisk,-pasakiau mamai ir nuėjau pasiimti dribsnių.
-Tu esi protinga, graži tu gali būti pirmūnė,- pasakė mama ir išmetė mano dribsnius.
-Kas tau negerai ?Blemba atsipisk nuo manęs.Nesikišk į mano gyvenimą,- užšaukiau ant mamos.
Mama nieko neatsakė.Aš pasiemiau rankinę, raktus ir nuėjau prie mašinos.

Nuvažiavus iki mokyklos niekaip negalėjau išmesti iš galvos mamos žodžių.Gal man tikrai reikia baigti visas nesamones ?Gal reikia pradėti mokytis ?
Staiga išgirdau kaip direktorius per garsiakalbį pasakė mano vardą ir pakvietė mane į savo kabinetą.

-Panele Mongomeri, prašau atsisėsti,-pasakė direktorius.
Aš lėtai  priėjau prie kedės ir atsisėdau.
-Ką vėl padariau ? Jeigu čia dėlto ką padariau klasėje tai nieko nesakykit dailės mokytoja truputį užkniso.Ant jos suknelės dažai atsirado dėl to, -pasakiau direktoriui ir nusišypsojau.
-Aš labai užjaučiu.Jūsų tėvai pateko į avarija deja neišgyveno,-pasakė direktorius ir padėjo rankas ant stalo.
Mano širdis sustojo.Nebejaučiau nieko.

************************************
Tikiuosi sudominau.Jeigu kasnors nepatiko rašykit į komentarus.

Autorė alexasmach

Ar galima viską pradėti iš naujo ?Where stories live. Discover now