Pony h.:Yazar,canım çok sıkılıyır. Yazar.benimde aklıma hiç komik olay gelmiyor. Baklava:benimde canım çok limon istiyor. Çiğdem:ne limonu ya ne diyonuz siz? Tom:kafa güzel galiba ha siz ne içtiniz kahvaltıda? Star:seeeeeelam! Yazar.aha geliyor bomba Marco:ne bomba mı? kaçııııın! Star sen bolca su al Tom sen giysileri al Ya siz ne duruyonuz hala hepimiz ölcez!! Yazar:kafayı yedi sonunda. Baklava.yemek ye yemek kafayı değil. Yazar:e hadi konuya dönelim. Po h.:Sağdan mı soldan mı dönüyoruz? Starfan13:Sağ. Pony h.:neden? Starfan13:çünkü başında s var. Ponyh.:e soldada s var. Yazar.konuya dönelim dedim kaynatmaya değil.Evet Star noldu? Star:tuzlu ayva oldu!oldu mu? Ben:ha oldu.Bendede salatalık turşuyla kardeş oldu.Tövbe tövbe.E hadi merak ettim noldu? Star:Sen anlat karadeniz ile ilgli çok güzel kitaplar oldu! Yazar:Starcığım,Günaydın bugün salı akşamı. Star:anlamadım. Yazar:ya daha yeni öğrenmiş ya! Sen nasıl izlersin bu filmi anlamadım gitti.Neyse kimi şipilyon? Star:Mertah.(mercan -Tahir)Yazar:neeeeeee?! tmm ben öldüm el fatiha mekanım cennet olr inşallah! Mari:noluyor buralarda? Tom:yazardan kurtulduk kaynatın hadi! Çidem.neyi çorbayı mı? Tom:istediğini. Yazar:ula dakkasında cıvıttın Tom ölmedim tabiki ama birazdan Star için kesin konuşamam. Tom:niye? Yazar:portaka muz yok diye! ya Mertahçıymış ya!Ben Netahçıyım.Tom.netah nedur da? Ben:tahir nefes. Star kaç ula benden!
-Devam Edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattsap (Mucize ve Star ve kötü güçler karakterleri var birde istediğim karakt)
FanfictionHayal gücümün eseri bir de can sıkıntısından yazıldı