Ma aflam pe coridorul școlii privind roiurile de copii cum se avânta prin fata mea pentru a ajunge la clasele unde vor avea sa își înceapă ora.
Aishh , și clasa mea unde e ? Ma întreb privind nedumerit la fiecare usa in parte .
12b , 12b , 12...aha ! Aici este . Și imediat ce verific ca totul este la locul lui apăs pe clanța ușii .-Domnule Taehyung , a doua zi și deja ați întârziat . Pot știi și eu motivul ? ma ia peste picior profesoara de matematica imediat ce
pășesc in interiorul clasei.-A trebuit sa caut clasa , imi pare rau. ma scuz rapid , făcând o plecăciune iar aceasta ma trimite la locul meu .
După ce imi așez cărțile din mâna pe masa , ora începe iar eu ma apuc de scris .
-Psst..
Incerc sa ignor sușotelile din jurul meu și imi așez toată atenția pe modul de predare a profesoarei .
-Psst ! se aude din nou de data aceasta decid sa verific originea sunetului enervant .
-Ce este ? o întreb confuz .
-Tu chiar ai de gând sa scrii la ora asta ? ma intreaba și ea la rândul ei lăsând un mic chicot sa ii părăsească buzele .
-Da , chiar am de gând sa scriu . Acum dacă nu te deranjează te rog sa încetezi cu sușotelile si gesturile care ma distrag de la ora .
-Doamne ce pampalau.. continua chicotind și bate pumnul cu o fata din spatele băncii noastre .
-Hei , voi acolo in spate . Ce faceți acolo ? intreaba profesoara întrerupând ora.
-Nimic , doamna . raspunde șatena de lângă mine , nu ii știu numele , iar profesoara puțin enervată de gestul fetei ma ridica in picioare .
-Taehyung , poți rezolva problema asta ?
-Desigur ... și fac o mica pauza pentru a imi citi rezultatul deja făcut de pe caiet .
-Deci ?
- minus radical din 25. ii răspund sigur pe mine .
-Foarte bine , Taehyung . Clasa , luați exemplu de la el.
Ma așez inapoi in banca și ma apuc sa scriu și următorul exercitiu.
-Psst..
-Ce mai e ? întreb deja plictisit de întreruperile satenei.
-Bine lucrat , apropo te pricepi și la fizica ? ma intreaba in timp ce copia de pe tabla problema.
-Cam așa ceva , de ce ? ii răspund fiind curios de răspunsul ei .
-Întrebam doar . continua rămânând cu privirea la tabla și neschitand vreun sentiment .
-Ok , clasa . Tema pentru joi este de făcut 30 de exerciții la alegere din culegerea clasei. spune profesoara notând tema pe tabla iar apoi sunetul clopotelului se face auzit .
Instinctiv ne ridicam toți din bănci și ieșim in șir indian din clasa care urma sa fie încuiată de profesoara. Cât timp coboram scările ma gândeam cum sa imi petrec timpul in cele 15 minute de pauza rămase .
Pentru început am mers la dulap unde mi-am lăsat cărțile și după aveam de gând sa merg pana la biblioteca școlii pentru a ma uita prin cărțile de care dispunea.-Hei !
-Buna . răspund simplu încă fiind concentrat sa imi deschid dulapul .
-Eu sunt YuShin , suntem in aceeași clasa. continua bruneta pe un ton entuziasmant.
-Eu sunt Taehyung , noul coleg transferat. ii răspund in timp ce scoteam lacătul dulapului și imi întorc capul spre Yu pentru a da mâna cu ea.
CITEȘTI
Let me save you || Kim Taehyung
RomanceKim Taehyung un adolescent cu probleme de sănătate care acesta lupta sa traiasca. Jung Rae Mun o adolescentă mutată de la un liceu la altul care acesta se împrietenes-te cu Kim Taehyung care în viitor aceștia ajung împreună .