3

343 32 0
                                    

~Peste doua săptămâni~

Azi era ziua in care mergeam după analize , mama era mai emoționată ca mine . Din ziua in care am plecat de la spital durerile au început sa persiste .

-Hai sa mergem . ii spun mamei in timp ce ieșeam din mașina .

Avea așa mari emoții , sper ca totul sa fie bine altfel nu știu ce se va întâmpla cu mama . O data ajunși in cabinetul doctorului acesta intra neschitand vreun sentiment . Se aseaza la birou și după ce ne saluta ma roagă sa ies pana pe hol și sa aștept acolo cât vorbește cu mama .
Prima data am refuzat categoric , nu acceptam sa nu aflu și eu rezultatele dar după ce mi-a spus mama ca așa e mai bine am ieșit pe hol.

Stateam de 5 minute aici , incercam sa trag cu urechea dar camera era prea bine izolata fonic incat părea goală .

-Taehyung ? ma striga domnul doctor care întredeschise usa .

-Da ? Pot intra ? îl întreb in timp ce ma ridic de pe scaun in speranța ca voi afla si eu rezultatul.

-Poți intra.. spune și se da intr-o parte cât sa pot intra in cabinet .

Mama avea ochii roși de la plâns . Speriat merg si o iau in brațe .

-Ce s-a întâmplat ? Plângi de fericire ? ma mint singur încercând sa inteleg situația .

-Taehyung...din păcate l-ai moștenit pe tatăl tău. Ai nevoie de un transplant de inima. spune doctorul amăgit parca de situație .

-Cât mai am de trăit ? îl întreb serios iar mama bufnește și mai rau in plâns .

-Cu ajutorul medicamentației maxim 2 luni...doar dacă ..

-Doar dacă ce ? Spuneți-mi . răspund pe același ton .

-Ai dureri puternice in zona pieptului ? Raspunde sincer , te rog .

-In fiecare zi de când am făcut analizele. De ce ? întreb confuz iar mama se mai liniștise puțin ținându-mă de mâna .

-Nu , nu , nu . Nu e bine . Situația e gravă aici. raspunde puțin nervos punându-și capul in mâini .

-La ce va referiți .

-Imi pare rau ca ajung sa dau diagnosticul unui băiat atât de tânăr ca tine . Mai poți trai cel mult  o luna cu inima ta .

-Domnule doctor , ii p-pot dona eu inima mea ? spune mama printre suspine .

-Dacă sunteți compatibila și dacă inima dumneavoastră rezista.. spune doctorul îngândurat .

-Nu accept asta ! ma ridic revoltat de pe scaun .

-Dacă ea dorește...o va face pentru binele tău.

-Nu accept sa fac operația dacă e vorba de inima ei . Ma puteți trece pe o lista și dacă e dispus cineva voi accepta . Dacă nu se găsește nimeni combatil cu mine intr-o luna voi încerca măcar sa profit de timpul rămas și aia e.

-Înainte de a lua o decizie , gândește-te la ea bine . spune doctorul privindu-mă atent.

-Nu ma răzgândesc . Asta este decizia mea și nu mi-o schimb .

-Taehyung e vorba de viața ta ...

-Exact . Domnule doctor treceti-ma va rog pe lista . iar acesta începe sa completeze o foaie plină cu nume .

-Semnătura dumneavoastră . spune doctorul dându-i mamei un pix și foaia pe care scrisese ceva mai devreme .

După ce imi caută numele pe lista ma privește parca implorandu-ma sa imi schimb decizia .

Let me save you || Kim Taehyung Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum