skrt

8 0 0
                                    

Probabil articolul asta sau cel putin asta ar trebui sa fie o sa ramana la fel de necunoscut ca celelalte, sau o sa fie urmarit de acelasi american de peste 45 de ani, am verificat statisticile.

Dar nu ma intereseaza sa fie neaparat citit, sunt doar update-uri ale existentei mele si ale realitatii. Ieri s-au facut 4 luni de cand a murit lil peep si imi pare rau dar nu pot sa fac altceva decat sa accept asta si sa ma bucur ca a existat. 

In continuare, fac beat-uri cu niste instrumente gratis dar am avansat si cand spun asta, nu mai stau 10 minute sa fac unul, ajuns pe la 2 ore sau chiar o zi uneori. Ma tripez foarte grav pe muzica lui yung lean si pe video-urile estetice si ciudate. La fel de mult ma tripez pe 6 dogs si pe muzica lui inceata si relaxanta. 

Cred ca sunt in apogeul evolutiei mele si e ceva ok, posibil. 

Ce actualizare scurta, dar nu prea sunt lucruri interesante care merita mentionate, probabil doar faptul ca stephen hawking a murit si imi pare rau pentru ca a avut o contributie foarte mare asupra umanitatii si a supravietuit foarte mult in ciudat bolii care i-a degradat corpul. 

cred ca o sa mentionez de acum incolo o lista de piese care merita ascultate

6 dogs - someone

yung lean - ginseng strip 2002

yung lean - grey goose

lil peep - hate my life

lil peep - vibe

gettin' through the guap like it's drive-thru

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

skrt skrtWhere stories live. Discover now