O saptămână

23 1 0
                                    

   Noi oamenii ne dorim să deținem controlul asupra timpului,până la urmă cine nu și-ar dori să-și prelungească clipele de extaz sau momentele de fericire maximă?                                                                     Cu toții ne odrim să deținem secretul scurgerii timpului.Dar eu vreau doar o săptămână,o simplă săptămână din orice sezon,doar să fie o întreagă săptămână în care să te am alături doar pe tine,în care timpul să treacă așa cum vreau eu,nu spun că l-aș opri,ci doar aș adăuga mai multe ore dimineții si serii.Aș vrea o săptămână în care să fim doar tu si eu pe Pământ,o săptămână în care să ne putem teleporta în orice loc de pe Pământ,o săptămână făcută "pe mărimea noastră",în care eu pot să fiu Julieta,Cenușăreasa,Elena din Troia sau oricare personaj feminim din istorie iar tu Romeo,prințul din poveste ori Paris,o săptămână în care putem face orice fără nici un gram de reproș,o săptămână pe care viața să o semneze cu sentimentele și numele noastre.

     Și știu ca săptămâna asta va exista la un moment dat,pentru că se vede în ochii tăi atunci când mă privești.Pot vedea cele mai frumoase locuri,cele mai înaltătoare trăiri si toată iubirea de pe Pamânt,doar în ochii tăi.Privirea ta poate face minuni pe plan mondial și nu exagerez cu nimic,pentru că atunci când mă privești la rândul meu pot vedea lumea cu alți ochi,îmi transmiți încredere și lumină din locuri nemaivăzute și pentru mine lumea(acel plan mondial) ești doar tu.Tu ești lumea mea.Lumea în care trăiesc.Așa că dacă poți face toate aceste lucruri sigur vei putea crea o săptămână doar pentru noi,o săptămână în care timpul să fie la dispoziția noastră și iubirea să se renască prin noi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 15, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PriviriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum