Bab 1

9 0 0
                                    

Selepas latihan menembak..

  "Aduhai.. Penatnye.. "Ckp aq. "Hm.. Lepas ni aku ade latihan menembak jugak.. Cam malas pulak.. "Ckp Hani. "Hahaha.. Hari ni dh la sir garang. Habis la ko.. "Kate aku sengaja nk takutkan Si Hani ."Ha? Yeke? Alaa.. Tak nak pegi la cam Ni.. "Ckp Hani. "Macam berani. "Kata aku pada si Hani yg belagak berani tu. "Alaa.. "Ckp Hani macam nak nangis. Hani Ni ciwek betol. "Dong Mun, Ji Suk ngan Yong Ae mane? " tanye aku ingin mengubah tajuk. "Ouhh.. Dorang baru pegi latihan"balas Hani. "Ouhh.."dan kami pun bersembg.
     "Hai!! "Ckp Ji Suk secara mengejut. "Uishh.. Terkejot aku nasib baik tak ade sakit jantung.. Ko Ni! "Marah aku padanye. "Hihihihi"gelak Ji Suk ."OK tak? Latihan? "Tanye Hani ."OK lah.. Hari ni  jurulatih hensem.. "Jwb Kang Yong Ae. "Yeke? Tanye Hani teruja "Yee.. "Jwb Yong Ae. Smbil dorang cite² tu.. Aku terfikir pulak pasal hidup aku. Sampai sekarang aku tak tau sape pembunuh ibu bapa aku.
     Pada malam kejadian...
Ketika itu Minha berumur 13 tahun. Selepas menyambut tahun baru, kami pon masuk tidur. Dalam pukul 2 pagi camtu.. Aku terbangun.. Tetiba aku terdengar bunyi aneh.. Aku pon tengok dari celah pintu Dan ternampak 2 orang lelaki asing sedang mengambil duit dan aku tengok dibelakangnye  dua kujur badan.. Bile di amati oleh aku... Aku terkejut kerana itu adalah ibu bapa aku. Waktu tu aku tidak tahu ingin membuat apa. Aku hanya menangis sahaja. Badan aku menggigil ketakutan. Perlahan -perlahan aku tutup pintu dan kunci. Aku menangis semahu-mahunya. Lepastu aku dah tak dengar apa². Aku cuba membuka pintu perlahan-lahan. Aku tengok sudah tiada sesiapa. Aku pon pergi ke ibu bapa aku. Yang aku nampak di pakaian meraka adalah DARAH. Aku pun mengambil mengambil telefon bapa aku dan terus menelefon polis. Selepas kejadian itu. Pakcik aku membawa aku ke sini sehingga sekarang...

.
.
.
.
.
.

Sis nak mintak maaf kalau tak best.. Sis baru belajar nak buat cerita.. Tegur la kalau Ade Salah.. Sis tak kisah..

TBC...
   

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

We Are Your Bodyguard..(BTS)Where stories live. Discover now