Zivim sa ocem Mihaelom , alkoholicarom..Majka ne znam gde mi..Tata mi je stalno govorio da ona radi u Parizu..Otac me je zlostavljao..Nikom to nisam pricala ali mi je rekao ako ga prijavim policiji da ce da me ubije…tako da nisam mogla nista da uradim… 6 sam razred za nedelju dana mi je raspust..
Directionerka sam od svoje 10 godine..Svidja mi se njihova muzika i uvek me oraspolozi..Jako sam volela Zayn-a zato sto je bio musliman kao ja..Svi misle da su muslimani bogati ali sam se ja odvajala od svih.. Nikad mi nije ispricao moju pravu pricu kada sam bila mala.Tata mi je uvek govorio drugacije.. Volela sam da pevam ali su svi mislili da nemam talenta za pevanje..
U skoli sam imala jednu jedinu pravu drugaricu koja me je volela… Maria …
Nju sam volela vise od svega..Ona je bila Directionerka i volela je Harry-a… Bile smo jedine koje smo volele One Direction i svi su nas maltretirali i pricali ruzne reci o nama..Svi su voleli The Wanted koji je pred raspadom…Bila sam 5.00 i bila sam svim nastavnicima miljenica pa su me mrzeli svi u razredu…
Pisala sam svoj mali dnevnik kako mi izgleda zivot i taj dnevnik niko nikad nije uzeo i nece nikad niko uzeti...
__________________________________________________________________
Danas je zadnji dan skole...
Konacno je dosao i taj dan da zavrsim 6 razred :) Jako sam uzbudjena ali mi nije bilo bas najbolje ovih dana.. Prolazim 5.00 :)
Imam muzicko zadnji cas..Pitala sam nastavnicu da li mogu do toaleta,nije mi bilo bas najbolje.. Kada sam otisla do toaleta povracala sam krv i vrtelo mi se u glavi..ali ja sam mislila da je sve u redu..Maria me je stalno zapitkivala da li sam dobro zato sto sam jako bleda...
Napokon je zvoniloo i cela skola se veselila..
Otisla sam sa Mariom,Annom,Emily,Miahelom u park da se prskamo...Bilo je puno dece,ja sam bila skroz mokra..
Bili smo svi srecni ali u jednom trenutku sam....
____________________________________________________________________
Nastavak nakon 12+ citanja <3