Story1

13 2 0
                                    

Minden úgy kezdődött: (JungKook szemszöge)
Bementem a Stúdióba mint minden egyes nap és kíváncsian keresgéltem a napszemüvegemet amit az asztalomon hagytam!
-Nemtalálom!-ordítok fel, aztán egy vékony hang megszólal:
-Csendesebben kérlek!-hátra néztem és Jimin volt! Rajta volt a napszemüvegem! Miért is ne?
Jimin: Mond hogy mutat rajtam?
Én(JungKook): Nagyon bájos vagy benne de mostmár add vissza, sietnem kell!
Jimin: Ohh és hova sietsz te ennyire?
Én(JungKook): Áhh csak anyukám barátnőjének a lányával kell fotózkodnom egy parkba...
Jimin: Ohh, hogy hívják?
Én(JungKook): Nemtudom, még nem találkoztunk egyszerse, de mostmár tényleg sietek, mert késésben vagyok!
Gyorsan elrohantam a Parkhoz és még volt 10 percem!
Gondoltam magamba: Gyorsan bemegyek egy boltba veszek neki egy csokit és rohanok vissza!
Nem volt az olyan gyors!
A boltban ott volt Tae és Yoongi!
De kicsípted magad JungKook!-mondja Tae!
Mi van, most találkozol életed szerelmével vagy mi?-kérdezi Yoongi!
Ki tudja!-gondolom magamba!
Nemhinném!-mondtam vigyorogva!
Majd találkozunk a stúdióba 15:00-kor, addig is sziasztok-mondtam sietősen, majd tovább futok!
Gyorsan megvettem a csokit, mivel csak rumos csoki volt ezért csak azt vettem... Pfuu telljesen belém fog szeretni, főleg, hogy a csoki csomagolása rózsás!-gondolkodok el rajta!
Vissza mentem a Parkba és leültem egy padra! A lány oda jött hozzám, mit nem mondok: olyan csunya volt, ragyás az arca és előre álltak a fogai!
Oda adtam neki a csokit és megpuszilt majd megölelt! Miközbe ölelt, azt súgta a fülembe : ENYÉM VAGY!!!
Majd bemutatkozdtunk egymásnak.
-A nevem Jeon JungKook!
-A nevem Jeon Chae!-mondta majd rámosolygott!
Ott helyembe majdnem elhánytam magam, búzlött a szája!
Majd 30 percel később készenlettek a fotózások!
-Köszönöm!-mondja, majd már látom, hogy meg akar csókólni!
-Én is köszönöm, majd találkozunk később de most sietnem kell!-mondtam majd futok a stúdióba!
A Stúdióba ott volt J-Hope, Jin, Jimin és Yoongi! Jin főzött, Jimin vett magának egy napszemüveget és abba nézegette magát, Yoongi aludt és J-Hope a telefonját nyomkodta!
Időközben megérkezett Namjoon aki ledobta a cuccait és rádölt a kanapéra miközben olvasott!
-Nem látta valaki Tae-t?-kérdezem féltve őt!
-Nem, mindig késni szokott, szokjatok hozzá!-szólal meg Yoongi!
20 perccel később megérkezett!
Sziasztok, bocsi a késésért, igyekeztem de nem sikerült ezek szerint!
(A következő részben folytatom, ha tetszett tarts velem továbbra is)

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 18, 2018 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A KezdetekOnde histórias criam vida. Descubra agora