Okulun ilk günüydü. Berkcan kimseyi tanımıyordu. Bir anda birini gördü ve gözünü ondan alamadı. Bir bahane uydurarak yanına gitmeliydi.
Berkcan utana sıkıla Orkun'un yanına giderek:
Berkcan: 0.5 ucun var mı?
Orkun: Var Kanka. Al
Berkcan:Teşekkür ederim
Berkcan çok üzülmüştü. Çünkü hoşlandığı çocuk ona Kanka demişti. Sıraya kafasını gömdü.
Derse Öğretmen girdi. Öğretmen kendini tanıtacaktı
Öğretmen: Merhaba arkadaşlar. Ben Yusuf Aktaş.39 yaşındayım. Sivaslıyım. Şimdi herkes sırayla kendini tanıtsın.
....
Sıra Berkcana geldiBerkcan: Selam Arkadaşlar ben Berkcan. Endonezyalıyım.
Orkun birden bağırdı.
Orkun: Bak sen şu işee hemşehri çıktık ya la!
Berkcan sebepsizce tebessüm ediyordu.
Öğretmen birden bağırdı
Ö:Sessiz olun laannn!!!
Tanışma bittiyse derse geçe...
ZİL ÇALMIŞTI.Orkun hemen Berkcanın yanına giderek yanağına bir buse kondurdu.
Berkcan ne yapacagını bilemeden O da orkunu öptü.Sonra bidaha bidaha bidaha...
Bitmek bilmiyordu ki.
orkun geğirdi ve Berkcan yüzüne tükürdü. Okuldan kaçıp eve gidecekti ki Okulun güvenliği Ruhi onu durdurarak nereye dedi Berkcan cevap vermedi
Ruhi:Çok güzelsin benden sana kıyaakkk gidebilirsin..
Berkcan koştu koştu koştu.
Eve gitti ve hap içti çok mutsuzdu.
Ve bir anda hastaneye kaldırıldı bunu duyan Orkun kalp krizi geçirdi.
Bu ikisini öğrenenler şok geçirdiBu olanları duyan Okul müdürü kendini camdan aşağı attı.
Berkcan hastanede iyileşti ve orkun'un kalp krizi geçirdiğini duyunca kafasını Orkun'un kaldığı odanın duvarlarına vurup hafızasını kaybetti.
Şimdi Orkun'u unuttu ve Orkun can çekişiyor...