-Harada Ishin vagyok. Nem valami beszédes típus, ezért ne várjatok sokat tőlem.
Mutatkoztam be az új osztályomnak.
Majd leültem a hejemre.
Had mutatkozzak be újra. Harada Ishin vagyok 17 éves, albínó, heterokómiás, fényérzékeny szerencsétlen akit mindenki utál. Aki nem elsősorban meleg is.. Miközbe nektek is bemutatkoztam elkezdődött az óra. A tanár motyogott valamit de nem figyeltem, inkább az új osztálytársaimat térképeztem fel, mindegyiken át siklott a tekintetem kivéve egyet, ugyanis gyönyörű fekete szemeivel engem nézett. Ettől kicsit meg ijedtem, és vissza fordultam a tábla felé. Egész órán azon gondolkodtam hogy vajon ő ki lehet?! De nem sikerült rá jönnöm kicsengőig, és jött a szünet. Mint ahogy órán mondtam nekik nem sok ember jött oda hozzám szerencsére. De mikor már örültem volna hogy békén hagynak oda jött hozzám Ő. Miért jön ide? Mit akar? Mondtam nekik direkt hogy nevárjanak semmit! Főleg ázt ne hogy barátkozzak!
Miközben ezen gondolkodtam ide ért a padomhoz... Mikor ért ez ide??!- Hali 😀
- H hello...
- Hanari Fujita vagyok, nagyon örvendek a találkozásnak! 😁
- É é én is...
- Mit szólsz egy kis ismerkedéshez, szeretnék veled össze barátkozni?!
- ........
- Miért nem szólalsz meg??
- Nem akarok veled beszélgetni, nem tetszik az aurád!
- M mi?? Látod az aurám??
- Mint itt mindenkiét! Tudom hogy furcsa vagyok, ezért nem akarok barátokat...😖
- De én tényleg barátkozni akarok veled... Kérlek adj egy eséjt!
- .......... Hát oké....
- Ez remek! Végre lessz egy barátom!!🙌
- Örülök hogy örülsz..😊 de mostmár menj a hejedre mert mindjárt jön a tanár!!😉
- Oké! Majd később beszélünk még!😆 Szia😘
- H hello😐
Mikor vissza ment a hejére pont be lépett a tanár, és el kezdte az órát.
YOU ARE READING
Másképp élek ^^
VampireÉlet-halál. Követik egymást szorosan. Sosem tudod mikor jön hogy elvigyen, lehet már holnap ittvan. De lehet még a halál is figyelmen kívül hagy. Tényleg sohasem tudhatod!! Sziasztok jöttem egy új sztorival! Remélem tetszeni fog! ^^ Most itt a fősz...