YEPISYENI BIR BÖLÜM

70 14 169
                                    

Günler günler günler sonra yine ben 🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Evet söyleyin bakalım hayatınızda şu sıralar neler oluyor ???

Kullandığınız uygulamalar ne ?

Resimlerinizde fitre kullanıyor musunuz ?

Ne sıklıkla fotoğraf paylaşıyorsunuz?

Hayatta gerçek dostum dediginiz kaç kişi var ?

Iyi sır tutar mısınız?

Gün-de kaç defa dış fircaliyirsunuz ?

Ne zamanda bir saçlarınızı kestiriyorsuniuz ?

Çogunlugunuzun kız olduğunu biliyorum söyleyin bakalım kız misin erkek mi ?

Beni be anketimi samimi buluyor musunuz?

Anketlere kendi cevaplarımıda koyayım mı?

Bir ünlüyle pijama partisi yapma şansın  olsaydı hangi ünlüyü seçerdin?

Izlediginiz diziler neler yeni yeni diziler başladı bakalım hangi dizileri beğenmiş benim çok sevdiğim okurlarım???

Instagram da hangi sayfaları takiptesin ??
( diğer bölümde bu soruların bir kaçını ben de cevaplayacağım. )

Anketlerimı seviyor musunuz  ???? Sizi coook seviyorum hepinizin varlığını tek tek hissediyorum umarım sizlerde bana karşı aynı şeyleri hissediyorsunuz dur .Çok çabuk büyüdük ve buyumeyede devam ediyoruz hayatımda  çok stresli bir dönemden geçiyorum malum şu değişen sınav sisteminden bende payıma  düşenini aldım. Ama varlığınızla huzur buluyorum. 

IYI KI VARSINIZ 😘😘😘😘

Belki şimdi çok uzak görünebilir ama takıpcim  500 ve 1000 olduğunda size bomba gibi geri dönüşler vereceğim. Kaliteli ve heyecanlı çekilişlere hazır olun .Kim demiş wattpadde çekiliş olmaz diye ????

💜💜💜💜💜💜💜💜💜🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Anket Gız Koş koşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin