Bunn, să încep cu prezentarea.
Eu sunt Melody,am 16 ani,părul blond și ochii verzi. Sunt o fire îndrăzneață, orgolioasă și nu îmi plac minciunile. Cât despre viața mea pot spune că e una normală sau a fost una normală până când au apărut vampirii. Totul a fost bine, până când ei au început să iasă la iveală. Tot ce știam despre ei credeam că a fost o legendă,dar m-am înșelat. Se pare că ființele supra-naturale s-au gândit să pună stăpânire asupra omenirii.
Ei bine ,pot zice că nu mă înspăimântă. Chiar îi urăsc!Între umanitate și vampiri s-a dus o luptă crâncenă, aceștia obținând victoria, iar noi ajungand niște sclavi.
Tot ce știu despre aceștia ,de la mama mea și din alte surse , am aflat că sunt niște vampiri fără suflet,reci, cu o inimă de gheață,dar au și niște slăbiciuni, cea mai mare fiind imunitatea la lumină, ei urăsc lumină.
Dar de fapt ,acestea sunt niște minciuni, tot ce e scris, ei pot merge la lumină,chiar dacă sunt niște ființe ale întunericului. Dar un singur lucru e adevărat, frumusețea lor. Chira dacă sunt în vârstă ,arată ca niște zei.
Așa deci, încheind subiectul cu vampiri, încep rutina mea de dimineață. Merg să-mi fac un dus ,cu gelul meu de duș preferat cu miros de trandafiri, îl ador, acel miros profund care îmi îmbibă nările. Încep să îmi întind pe tot corpul balsamul, asigurându-mă că am acoperit bine pielea, astfel încât acești vampiri să nu îmi simtă mirosul sângelui. Mă clătesc bine și ies înfășurată într-un prosop roșu,cum îmi place mie și mă duc în dormitor. Deschid dulapul și îmi iau o pereche de blugi negri, un tricou alb ,fără înscripționări, lenjerie intimă albă. Mă îmbrac și merg la masa de machiaj, azi abordez pentru un machiaj simplu, niște fond de ten,un rimel și un ruj, nu prea strident.
A da, am uitat să vă spun, între timp i-am dat mesaj prietenei mele Alexa să vină pe la mine pentru că astăzi vom ieși în oraș la cumpărături pentru balul ce va avea loc în mai puțin de o zi, nu e un bal oarecare, e organizat de către vampiri , în principial de către regele vampirilor. Aceștia organizează acest bal în fiecare an , iar fetele ,băieții (sunt și fete vampir care își aleg slugi) care au vârsta de 16 ani sunt obligați să participe. Dacă v-am lămurit cu asta ,să vă prezint și pe Alexa, e o fire foarte veselă, obiectivă vede mereu partea bună a lucrurilor și pot zice că uneori îmi dă niște dureri de cap ce mă omoară.
După ce termin rutina, aud o bătaie în ușă, iar pe ea intră mama .-Bună dimineața ,scumpo! Ești gata? adaugă mama pe un ton vesel.
-Bună dimineața.Da sunt gata. A venit Alexa? termin pe un ton mai trist.
-O scumpo, nu te întrista totul va fi bine, vei vedea. A da, Alexa e jos te așteaptă mai bine de jumate de oră. spune pe un ton amuzant.
-Mulțumesc mama, vin imediat! îi răspund mai veselă.Părinții mei lucrează la un vampir în vârstă de peste 600 de ani. El e foarte prietenos cu mama și tata , dar pe lângă asta are și o grijă mare, nu ia repartizat ca pungi de sânge. Singurul care știe de existența mea e el, câteodată mă mai vizitează cu soția sa.
Chiar dacă părinții au încercat să mă ascundă, vampirii au aflat de existența mea și în urmă cu trei zile am primit o scrisoare, de fapt invitația la bal.Îmi iau în picioare o pereche de teniși,geaca mea de piele și cobor jos. Când mă vede Alexa îmi sare în brațe și mă strânge într-o îmbrățișare.
-Se pare că domnișoara somnoroasă e gata!
-Așa se pare. Am bătut recordul de data asta, mi-am terminat rutina în mai bine de 20 de minute!adaug veselă.
-Asta să o crezi tu, a durat aproape o oră! Spune asta și începe să râdă.
-Haha,foarte amuzant!Hai să mergem!Ieșim din casă și mergem spre mall cu taxiul. Ajungem acolo și ca de obicei Alexa (apropo e înnebunită să facă cumpărături) mă trage prin tot mall-ul . Ne plimbăm, aproape prin toate magazinele, până dăm de unul foarte modern, pot spune. Ne oprim în fața lui, iar eu rămân cu gura căscată la vederea rochiei din vitrină:albastră,tip prințesa, cu un corset nemaipomenit, nu foarte încărcat, ce pot spune, cea mai perfecta rochie. Nici bine nu îmi revin că mă trezesc trasă de Alexa în magazin.
De noi se apropie o bătrînică(nu chiar așa în vârstă).
-Bună ziua fetelor ! Vă pot ajuta cu ceva?
-Bună ziua. Suntem în căutarea unor rochii pentru balul ce va avea loc maine seară. spunem întristate.
-Nu trebuie să vă fie frică, din contra, trebuie să le arătați că sunteți sigure pe voi.
-Mulțumim!
Începem să probăm rochii, prima care și-a găsit o rochie a fost Alexa , o rochie nu foarte pompoasa, de un mov deschis cu spatele gol, nu foarte scurta, numai buna, unde și-a asortat și o pereche de tocuri de 15 cm tot un mov.
Singura nepregătită încă eram eu. Doar că în tot acest timp eram atrasă de aceea rochie albastră .
~~"Aceea rochie îți e predestinată, e a ta, special creată pentru tine ." ~~Mă prins un fior la auzul acestor cuvinte, deși eram singura, nimeni altcineva în jur, am simți cum mi se înmoaie picioarele simțind un gol in suflet. Mă întorc speriată și în același timp iese și Alexa din cabina de probă.
-Melody ,ești bine?
-Aaa... Da sunt bine!
-Ok. Acum hai să îți căutam ție ceva!Fără să o mai ascult mă îndrept spre vitrină, parcă vrăjită, și încerc să ating rochia , care parcă era vrăjită după sclipirea ei. În momentul când am atins rochia , o lumină orbitoare a apărut dintr-o dată unde am putut simți materialul fin din care era confecționată!
Mă întorc spre Alexa și vânzătoare și le-am văzut uimirea, mai aveau puțin și le cădea și limba din gură.
-Melody, ce s-a întâmplat? Ce a fost asta?
-Aaa.... nu știu!
-Îți zic eu, adaugă vănzătoarea! Această rochie este cea mai specială din toate rochiile care le vezi în jurul tău. Se spune că regele vampirilor a creat-o pentru ași găsi aleasă. Însă ca să fie sigur că va găsi o fată cu sufletul curat a adus o vrăjitoare și a pus-o să o vrăjească. De atunci toate fetele care au vrut să o atingă au fost trântite în perete,dar azi se pare că cea predestinată ești chiar tu Melody!
-Wow, Melody se pare că tu ești predestinată să fi aleasă regelui. adaugă Alexa uimită!
Înghit în sec și nu spun nimic. Vânzătoarea dă rochia jos și mi-o împachetează. Ne luăm rămas bun , și îi mulțumim pentru sfat și plecăm spre casă.Heyy aș avea nevoie de o copertă pentru acestă carte. Mă poate ajuta cineva??
Mulțumescccc....!!(prima mea carte )
Aștept comentariile voastre(fără jigniri )
CITEȘTI
Aleasă de Regele Vampirilor!
VampireO simplă fată,dar cu un viitor strălucitor!! Ea e Melody, o fată normală de 16 ani care ajunge să conducă lumea vampirilor alături de vampirul ei Eliad! Ceea ce nu știe ea este faptul că este așteptată încă din prima zi când s-a născut , din primul...