1. epizód: Esküvő a láthatáron

202 14 1
                                    

Olyan hirtelen felgyorsultak az események, hogy csak kapkodom a fejemet. Mintha csak tegnap lett volna, hogy Tom-mal el kezdtem beszélgetni, most meg már ott tartunk, hogy össze fogunk házasodni.

Időközben a filmet is befejeztük, nemsokára megyünk az Oscar-gálára. Az előzetes vélemények szerint díjesélyes több kategóriában is.

Gondolataim teljesen elkalandoztak, miközben vacsoráztunk Tom-mal. Már a következő projekten gondolkodtam.

- Föld hívja Bellát! - legyez az orrom előtt Tom.
- Ja ne haragudj, csak máshol járt az agyam.
- Szabad megkérdezni, hogy min?
- Persze, csak új projekten, meg azon hogy mi minden történt velünk az elmúlt időszakban.
- Hmm, van új ötleted? - mosolyog rám és a szám fölé hajol, majd egy hosszú, érzelmes csókot ad. - Mi volna az?
- Ha ezt csinálod velem, még a végén el fogom felejteni. - nevettem a nyakhajlatába. - Amúgy hatalmas nagy vágyam, hogy a kedvenc krimi sorozatomhoz írjak részeket, amiben a kedvenc szereplőket hozom vissza.

Türelmesen várt, hogy mikor folytatom a mondandómat.

- Gyerekkorom óta szeretem a Cobra 11-et és a Rex felügyelőt. Az előbbi egy német sorozat, az utóbbi meg egy osztrák-német-olasz koprodukció.
- Nem nagyon ismerem őket, de biztosan jók.
- Ezeket sokkal jobban szeretem, mint az amerikaiakat. Azok túl erőszakosak.
- Van benne valami. Különben ha ennyire érdeklődsz irántuk, akkor holnap este nézhetünk egy pár részt.

Most én támadtam le egy csókkal. Nehogy azt higgye, hogy ő dominál.

- Támogatom az ötletet. - tettem hozzá még mosolyogva.

Azt hiszem most értettem meg, mi a szerelem igazából.

- Az esküvőnk mikor legyon vajon? - léptem tovább a következő lényeges kérdéshez. - Ezt még ugye nem döntöttük el.
- Azt javaslom, hogy bár sietségnek tűnhet, de minél hamarabb, hogy biztosan ne zavarhasson be senki sem.
- Csak nem van egy kis rossz előérzeted?

Bevallom nekem is van némi hasonló.

- Csak egy kicsi, de valószínűleg csak a rossz emlékek miatt. Nyugi, tuti el fogunk jutni odáig Bella. - simogatta meg az arcomat és adott egy puszit a homlokom közepére. - Nem fogom hagyni, hogy bármi vagy bárki is közbeszóljon. Addig is élvezzük ki, hogy jegyesek vagyunk. Szeretlek téged Bella.
- Ha így mondod, akkor biztos is vagyok. Én is szeretlek téged Tom. - mosolyodtam el.

Percekig csak öleltük egymást, amíg félbe nem szakított minket egy telefonhívás.

Szép jó napot mindenkinek :) visszatértem a történettel, ahogyan azt ígértem nektek az első évadnál. Ez most egy rövidebb rész lett, de ezt csak egy kis bevezetőnek szántam úgyis :)

A Cobra 11-es és Rex felügyelős említés az hogy tetszik nektek? Annyit elárulok, hogy a könyv egyik fő bonyodalma ehhez fog kapcsolódni.

Remélem a folytatás is elnyeri majd a tetszéseteket ;)

Puszi♡

# Bella #

When The World Is Already Opened For You...Where stories live. Discover now