Evet , ne pis bir gece bugun degil mi ? Onsuzluk kokuyor sanki.. O piçin kollarında yanı başındasın değil mi.. Saat 12 .. Kültabağının yanında duran sigaram.. Yanı başımda duran eriyen bir mum.. Ve ara sıra gözüme kaçan sigara dumanı.. Bir yandan ise bu bomboş kağıta ne yazsam diye düşünen Yitik Beynimle seninleyim bu gece.. Söyle şimdi sevgilim.. Başını yastığa koyduğunda kim düşüyor aklının köşesine ? Kim geliyor , kim sarılıyor sana bu gece düşlerinde.. Hiç düşündün mü ? Ağlayan bir yüz bıraktın geride.. Hepsi bu işte.. Ağlayan bir yüz , bir çocuk gibi gelmeni bekleyen ağlayan bir yüz işte.. Şimdi soruyorum sana küçük prensesim Doğru söyle yalvarırım kiminlesin bu gece ? Onca sözlerin yeminlerin , verdiğin umutlar sadece sinsi bir kokusu olan boş bir şarap gibimiydi ? Her fondipte küfür ettin mi sen gelmişineeee geçmişineee.. Gülüşün.. Gülüşün damla damla tamamladı beni.. Sen gülerken ise , ben bi sigara daha yakıyordum sensizliğin bu dermanı olmayan acı kaderine.. özledim demiyordum kardeşlerime.. Elinden oyuncağı alınmış bir çocuk gibi suskunum bu gece.. çok merak ediyorum da sevgili sende rüyalarında bana yer veriyormusun her gece ? Bak bana , sen gittin gideli çok sessiz buraları birtanem.. Korkuyorum artık insanlardan.. Onlardan korkuyorum artık.. Bu lanet olası hayattan bir kez daha tekme yemekten korkuyorum.. Diyorum ya sen gittin gideli çok sessiz buraları.. İşte bu yüzden korkuyorum.. Şimdi bir başkasının kadını olman , senle ilgili düşlerimdeki son ve en acı perde bu gece.. çok korkuyorum birtanem.. Sen yoksun artık.. Dünyam yok.. ömrüm yok .. Sen yoksun işte.. Baksana giderken tüm duygularımı götürdün benden.. öldürdün onları.. Yok ettin.. Elimden aldın.. Olsun.. Sen gittin ya çok şey öğrendim birtanem. Acıyı, korkuyu, mutsuzluğu öğrendim. Hehe eksik olma öğrettin. Biliyorsun Seninleyken korkmazdım hiç birşeyden.. üzülmezdim boktan yere.. Tek sensizliği öğrenemedim bu hayatta.. Kalbime o yok diyemedim.. Başkasını sevmeye çalışmadım lan senin gibi ! Yapmadım bırakmadım seni. Yapamadım.. Yapamazdım işte.. Baksana şimdi halime , hayalini bile aldatmayan bir adam oldum , çıktım. Söylesene şimdi noldu bana böyle ? Aaah aaah.. Dahası varmı be sevgilim ? Sevmeyi öğrettin bana.. İmkansızlığı öğrettin. Mutluluğu öğrettin. Giderken keşke , keşke ama keşke Sensizliğide öğretseydin ya.. Neden yapmadın , ama haksızlık bu. Ama boşver öğretmede.. Var olduğunu bilmek yeter benim bu paşa gönlüme.. Şimdi senle geçirdiğim vakitler zamanlar aklıma düşüyorda.. Hiç küçük bir anımız yok bile.. Olsun , üzülmüyorum ki.. Daha önce kimse bana '' Erkeğim '' dememişti oysaki.. Tamam tamam , üzülmüyorum. Siliyorum bak gözyaşlarımı.. Tamam tamam , kızma. Şarkıyıda kapattım bak. Tamam , ağlamıyorum. Akıtmıyorum gözyaşlarımı bu sen kokan tertemiz bembeyaz sayfaya.. Tamam , kızma. Sormuyorum seni ona buna.. Sen gittin ya Herkes seni soruyor şimdi bana. Napıyor kiminle şimdi diye ? Ulan , yüzümü asıp iyidir be diyip geçiyorum ya.. En çokta bu koyuyor bana.. En çokta dişlerimi sıkıp '' Benimle lan '' demek istiyorum onlara.. Kimseyle değil.