Hari yang di tunggu tunggu oleh nara tetapi bukan bagi orang yang bernama jeon jungkook.
Nara POV.
Aku berada didalam bilik pegantin perempuan.
Aku tengah didandan Oleh Mak andam yang bernama kim jisoo .
End nara POV.
"Hah. Nara pergi pakai Baju pengantin yang warna Hitam tu "kata Mak andam itu.
Nara agak pelik .
"Eh bukan yang warna putih tu ke "kata nara sambil menunjukkan jari telunjuk ke arah baju pengantin yang kurang cantik ITU.
"Puan jeon yang suruh pakai aunt pun x tahu"kata Mak andam itu.
"Hmm baiklah aunt "kata nara sambil terseyum kepada Mak andam yang berama jisoo ITU.
Gerja
Nara dipimpin oleh ayahnya tuan han Nara kelihatan sungguh cantik berpakaian Serba
hitam Dan cekak yang cantik sampai jungkook telena melihat kecantikan nara .sampai sahaja di depan jungkook tokkadi mula kan wedding diantara Han Nara &Jeon Jungkook"Jeon junkook adakah kamu mencintai Han Nara Dan sudi menjadi suami yang terbaik buat Han Nara ".
"Ye saya sudi " jawab jungkook sambil terseyum
"Han Nara adakah kamu mencintai jeon jungkook Dan sudi nenjadi isteri yang terbaik buat jeon jungkook ".
" ye saya sudi "jawab nara sambil terseyum .
" Kamu berdua sah menjadi husband and wife .you will kiss your wife"kata tokkadi
Tokkadi melangkah setapak ke . belakang bagi ruang kepada pasangan berxium .
Jungkook terseyum sinis Dan ITU membuat nara takut
Jungkook merangkul pinggan dan mecium bibir mulus han nara.
"Kau ingat kau Dan aku takkan bahagia cinta aku hanya buat jenney " kata jungkook sekadar berbisik .
Skip
Sorry hambar
Pls vote
Comment
YOU ARE READING
Isteri Simpanan Jeon Jungkook
RandomHan Nara dipaksa kawin dengan jeon jungkook yang sudah ade gf Dan kaki club Jungkook bencikan Nara boleh kah Nara hidup bahgia dengan jungkook ?kalau nak tahu baca lah ff ni