2

13 2 1
                                    

Przychodzi taki moment, że zastanawiasz się, czego tak właściwie chcesz od życia ?

Zadaję sobie codziennie to pytanie. To nie jest łatwe. Odnaleźć w sobie cel, coś co naprawdę jest dla nas ważne.

Wstałam dziś rano, słońce już zaglądało przez moje okno. Wzięłam telefon do ręki i jak zwykle marnowałam swój czas na portale internetowe. Kiedyś marzyłam o tym, żeby zostać popularną blogerką. Robiłam sobie zdjęcia,  żeby wyglądać tak jak dziewczyny z instagrama. Ta sama poza, to samo spojrzenie. Jednak szczupłe, długonogie blondynki w niczym mnie nie przypominały. Starałąm się ze wszystkich sił, czytałam internetowe fora i poradniki, jak być takie jak one!?

Idealna cera, idealne ubrania, idealne życie. Dlaczego to nie mogłam być ja? Zakładałam konta na stronach, które miały mi w tym pomóc, jednak nie wiele to dało. Nadal, po tylu wysiłkach nie spotkałam się z zainteresowaniem. Byłam tylko kijanką w oceanie rekinów.

Robię to do tej pory, przeglądam zdjęcia innych dziewczyn i dołuję się, że nie wyglądam tak jak one. Zadaję sobie pytanie, czy to ma jakiś sens? Prawdopodobnie nie. Prawdopodobnie wystarczyłoby tylko nie jeść po 18. Tylko żeby mieć silną wolę trzeba już ją mieć.

Z pewnością nie jestem jedyna, przyznaj, nie złapałeś się kiedyś na porównywaniu do innych ?

To już chyba taka ludzka natura, mentalność polaków, bo on ma lepiej ode mnie, bo ona ma więcej pieniedzy, lepsze mieszkanie, ładniejszego psa. Tracimy życie na cynizm, zazdrość. Życie jest za krótkie na nienawiść, nie?

Życie jest niesprawiedliwe, ale zawsze jest dobre.

To jaWhere stories live. Discover now