1

201 9 1
                                    

Pamätáš si naše prvé stretnutie?
Pamätáš si, že som ti zdvihla krabičku cigariet, ktorá ti vypadla z vrecka bundy tak, že si si to ani nevšimol?
Pamätáš si, čo si mi povedal keď som ti ich podala?
Pamätáš si, ako si mi jednu ponúkol, no ja som odmietla so slovami, že nefajčím?
Pamätáš si, že si ma presvedčil, aby som to vyskúšala, vraj každý musí byť raz rebelom?
Pamätáš si, ako si mu tú vec vložil do úst a pozrel mi do očí a ja som sa stala závislá, no nie len na cigaretách, ktoré skracovali naše životy, ale najmä na tvojom pohľade?
Pamätáš si, že pred tým ako sa naše cesty na ten deň rozišli si mi podal malý lesklý plátok, ktorý som si mala vložiť do úst, vraj aby nikto nič nezistil?
Pamätáš si tú jahodovú chuť akú tá žuvačka mala?

Pamätáš si, že od toho dňa sa nám vesmír snažil niečo naznačiť?
Pamätáš si, že sme sa na chodbách začali stretávať častejšie?
Pamätáš si, že ešte častejšie sa stretávali naše pohľady?
Pamätáš si na ten deň kedy sme sa náhodou stretli pred školou tak ako prvýkrát aj keď si veľmi nemyslím, že to bolo náhoda a ty si mi s úsmevom na tvári podal predmet,ktorý nás začínal spájať?
Pamätáš si, ako som ho bez váhania prijala a úsmev ti opätovala?
Pamätáš si aj to, že si sa ma v ten deň spýtal ako sa volám aj keď si to dávno vedel?
Pamätáš si, že pri tom ako si mi podávam tu jahodovú sladkosť, ktorú keď som cítila na chodbách vedela som, že si niekde na blízku, tak si sa ma opýtal či by sme sa nemohli stretnúť aj niekde inde ako tu?
Pamätáš si, ako sa ti rozžiarili oči,keď som súhlasila?

Pamätáš si, kam si ma v ten večer vzal?
Pamätáš si, že ten film nestal za veľa aj keď jeho ukážky boli úchvatné?
Pamätáš si ten bar kam si ma vzal lebo si ma chcel naučiť hrať biliard, vraj si to videl vo filmoch a myslel si, že to bude úžasný spôsob ako si ma získať?
Pamätáš si, ako sme ten večer ukončili?
Pamätáš si, čo sa stalo našim zvykom?
Pamätáš si, že to bolo to, čo nás spojilo?

Pamätáš si, na to skoré ráno keď si mi napísal: prečo vysedávam tak skoro v okne?
Pamätáš si, čo bolo tým dôvodom?
Pamätáš si, že si to bol ty, lebo si mi úplne pomotal hlavu?
Pamätáš si aj to, že od toho rána sme si v takúto nepriaznivú hodinu písali už stále?

Pamätáš sa na náš prvý bozk?
Pamätáš si na tu prechádzku a môj pokus o chodenie po zábradlí?
Pamätáš si, že som sa pošmykla a začala padať na zem?
Pamätáš si, že nebyť teba, tak by som skončila s množstvom nepekných modrín?
Pamätáš si, ako si ma držal v náruči, ja som sa zahľadela do tvojich očí a vtedy to prišlo?
Pamätáš si, ako si sa zľakol, že si spravil niečo zlé keď som nič nepovedala?
Pamätáš si, že si sa ma na to aj opýtal a ja som len v úžase odvetila dve slová: jahody a cigarety?

Pamätáš si, na ten deň keď už som tvoj pohľad nemusela hľadať ale presne som vedela kde ho nájdem?
Pamätáš si, že to bol ten deň kedy si sa ma spýtal či sa stanem tvojou priateľkou?
Pamätáš si na tie nádherné týždne čo sme odvtedy spolu zažívali?
Pamätáš si keď sme išli spolu zo školy a zastihla nás búrka?
Pamätáš si, že namiesto toho aby sme sa utekali niekam skryť, si mi zložil tašku na zem, pustil hudbu a začali sme spolu tancovať, len tak v strede ulice?
Pamätáš si, ako okolitý svet zmizol a jedine,čo v tej chvíli bolo jasné sme boli my dvaja?
Pamätáš si, že sme tam tak tancovali aj pol hodinu, bez toho aby sme povedali čo i len slovo nahlas , no naše pohľady za nás vyrozprávali všetko?

Pamätáš si, ako si mi povedal o 11:11 tie pekne slová: želaj si?
Pamätáš si, ako som ti odpísala, že to nie je potrebné, lebo to, čo by som si želala, som už dávno mala?
Pamätáš si, ako som ti povedala, že si môj celý svet a so slzami v očiach dodalo prosbu aby sa nikdy nezrútil?
Pamätáš si, čo si mi vtedy sľúbil?
Pamätáš si, že si povedal, teda sľúbil, že ma nikdy neopustíš lebo v rukách mám tvoje srdce, bez ktorého nespravíš ani krok?
Pamätáš si, že ako si si ma zobral do náručia, ja som položila hlavu na tvoju hruď a počúvanie tlkotu tvojho srdca ma úplne upokojovalo, priam až uspávalo?

Pamätáš si, vlastne toto si už pamätať nemôžeš.

Strawberries&cigarettesWhere stories live. Discover now