“ni...sek ko ke?” soal chen sambil memandang di sekeliling macam orang jakun. RyeNie memakai earphone dan menjawab 'ya'. “mornin my prend!!”
“mornin' eunNa..awalnya harini..x date ngan ji hoon ke?” soal ryeNie, acur tak acur. EunNa menarik muka masam. “xkan nak berkepit 24/7 jam je..agak² ah..” balasnya.
*Chen pov*
Aku taknak dia digelar gile jadi aku jalan sorang diri. Biarla kalau dia nak berjumpa kawan. Yang penting aku cari sapa aku. Aku kena.
“tapi agak² nya, dah mampos ke dia tu?” seorang gadis bertanya dalam nada gedik namatey. “kalau aku x bole memilikinya, dia pon x bole!” mereka ketawa jahat.
Ikutkan hati aku nak kejar tapi kepala aku sakit sangat, macam nak oecah je rasanya. Akhirnya aku jatuh ke lantai sambil memegang kepala dan menjerit kesakitan.
“yoon...yoon....”
“chen ah..a..apa jadi ni?” aku nampak wajah ryeNie, aka yoon yang nampak risau. Sakit di kepala aku berkurangan. Aik, macam ajaib pula. Haha, mengada.
“ryen...kau wat pe kat sini?duk melutut bagai!” seorang kawannya bernama park hani menyoal. Mana aq tau, tag nama dia lh.. Apa la.
“aku ok..oh ya, waktu cuti nanti aq ada hal so xleh ikot korang tau!”
“bruh, kau jangan wat hal tho..kita satu kump kan?”
“gwenchana, pergi je tanpa aku..” bisik aku. Takkan la nak biarkan dia kebosanan cam sotong kat umah? Serabut mata je.
“aku ada hal lah...nk wat camne..enjoy your holiday!!”
YOU ARE READING
AKU, KIM JONG DAE
FanfictionSahabat baik mereka hilang. Kali terakhir keluar bersama gadis namun bila ditanya gadis itupun tak tau. Masih mencari dan akhirnya, dia ialah....!!! "Aku, Kim Jong Dae"