Od poniedziałku do piątku, dokładnie o godzinie szóstej, zadaje sobie pytanie "Co ty jeszcze tu robisz Kennedy?", teraz pora na Wasze pytanie, które pewnie będzie brzmiało "Dlaczego tylko w tych dniach?". HA! Tu Was mam. Na weekendzie też zadaje sobie to pytanie, tylko, że o godzinie jedenastej lub później, ponieważ moje tłuste dupsko dopiero wtedy się w pełni budzi.
Teraz gdy już znacie moje codzienne pytanie, myślicie sobie pewnie "Czy ona ma jakąś depresje?", oczywiście, że nie. Znaczy, chwila. Nie byłam nigdy u psychologa, więc nie jest to w 100% pewne, testów na internecie też nie robiłam, jestem za leniwa na te długie pytania, które każą ci włączyć myślenie. Wspomniałam o tym, że jestem leniwa, cholera. Jestem tak kurewsko leniwa, że gdy idę do kuchni to nie wezmę ze sobą kubka, niestety. Nie dość, że jestem leniwa to w bonusie jestem jeszcze nudna, ups.
CZEKAJCIE! Na szesnaste urodziny strzeliłam sobie tatuaż! Taaaa, nic w moim życiu się nie zmieniło i nadal jest nudne, podwójne ups.
W sumie uwielbiam od czasu do czasu się zabawić, alkohol oczywiście też mile widziany, ale przy takich imprezach trzeba dobrze wyglądać, żeby dobrze wyglądać trzeba się pomalować i dobrze ubrać, a żeby te dwie czynności zrobić trzeba wstać z łóżka i w tym momencie wybieram opcje B, gdzie potrzebne są mi tylko trzy rzeczy bez wstawania: książka, słuchawki i tumblr, taaa typowa nastolatka co?
Tyle, że pewnego dnia miałam za dużo energii i uznałam, że to pora na zabawę! Może i moje życie było nudne, może i brakowało w nim pikanterii, ale z biegiem czasu uważam, że tamta część mojego życia była dużo lepsza, niż ta w którym pojawił niż Keller Evans.
I następne pytanie!
KIM DO CHOLERY JEST KELLER EVANS?
Uwierzcie, kurwa, też bym nie chciała wiedzieć.
YOU ARE READING
light my heart, baby
RomanceTypowa, nudna nastolatka w dzisiejszych czasach to nic nowego. Przystojny, niegrzeczny chłopak, który odmieni życie nudnej nastolatki to też nic nowego. Jednak każdy kocha ten typowy zestaw.