Inceputul

152 2 0
                                    

In urma unui contract prenuptial, Ylldiz , mama lui Onur , hotaraste sa ii gaseasca acestuia o sotie ....urmand sa dea peste familia lui Lale ....a carui mama , Songul, este de acord ca cei doi sa intalneasca.

La prima vedere , Onur nu parea prea impresionat de Lale , asa ca nu ii  dadea mare atentie ... dar in urma unor pahare de alcool, lucrurile incep sa devieze...

Acestia , ametiti, urmeaza sa aiba parte de o adevarata aventura...din  urma careia sa rezulte micul lor puiut, Emir.

Onur, ocupat in marea majoritate cu firma care urma sa ii ramana mostenire ,in urma decesului bunicului sau, nu prea avea timp si de viata lui personala... asa ca uitase de Lale si de noaptea la hotel...

Intre timp, Lale afla ca a ramas insarcinata , si decide impreuna cu familia ei, mama si cele 2 surori, sa ii spuna si lui Onur despre cele intamplate .

Surprins de cele auzite , Onur decide sa ascunda vestea de familia lui, care dimpotriva , se bucura sa auda asta !

Cei doi incep sa se intalneasca din  ce in ce mai des...mai intai pentru a merge la medicul lui Lale ....doctorul Onur, care se cunostea cu Lale inca din copilarie... acesta avand sentimente ascunse fata de Lale .

Timpul trecea si Onur devenea din ce in ce mai atasat de  Lale , care parea surprinsa de atitudinea lui grijulie fata de alimentatia si de comportamentul fata de ea.

Dupa aproximativ 3 luni , in urma unui mic plan de ai apropria si mai tare , mama lui Onur , hotaraste sa ii tirmita pe amandoi intr.o mica excrursie , aparent relaxatoare pentru Lale si micul Emir..

Dar lucrurile nu aveau sa fie chiar asa de placate, urmand ca Onur sa o supere din ce in ce mai tare pe iubita sa...

Hotarasc sa se intoarca acasa, spre neplacerea lui Onur , care isi dorea foarte mult sa ramana cu Lale , si sa nu se intoarca la viitoarea lui sotie , Pelin Su , care stia despre relatia lui cu Lale , insa care planuia cu orice pret sa ii desparta ...

Cu ajutorul prietenei sale de familie ,Betul, care in acelasi timp era si cumnata lui Yldiz , insa pe care nu o prea suporta, pun la cale un plan care li se paru destul de ingenios incat sa le afecteze aparenta relatie...

Incep prin a afla cum s-au cunoscut cei doi, astfel afland ca relatia lor nu e este decat una superficiala , legata de contractul de avere , care consta in primirea mostenirii de 51% din  bani si firma la care Onur si verisorul sau Erol lucrau in prezent ...

Asa ca incearca sa ii spuna si lui Lale despre cele aflate ... insa Lale , ocupata in majoritatea timpului lucrand la floraria care ii apartinea ei si mamei sale... nu avea timp de discutii care ei I se pareau plictisitoare..

Asa ca Pelin Su , nu se da batuta si incearca sa se angajeze la firma lui Onur , pentru a afla cat mai multe amanunte care sa o ajute sa isi duca planul la bun sfarsit.

In cele din urma, reuseste sa I-a legatura cu Lale , dar neapucand sa ii spuna despre contractul care o lega de Onur..

Insa... la primul control pentru sarcina , se intampla lucruri ciudate, din care Lale pricepu imediat ca Onur are legatura ....

Timpul trecu si cei doi incepu sa se ataseze din ce in ce mai tare unul de altul, prin urmare , decizia lui Onur fiind de a renunta la Pelin Su.



Camera 309Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum