La urma urmei, cei doi hotarasc sa isi faca publica relatia, spre uimirea verisorului lui Onur, Erol, care risca sa piarda averea bunicului sau , deoarece nu avea inca o sotie care sa ii daruiasca un mostenitor .
Asa ca, prima femeie care ii aparu in cale , Filiz , o fata desul de grasuta, a carei familie era una instarita, devenise sotia lui Erol.
Acesta isi dorea nespus de mult un copil, care sa ii aduca jumatatea averii familiei sale si firma la care lucra... insa Flilz, fiind prea tanara , nu isi dorea sa aduca inca primul ei copil pe lume.
In cele din urma, relatia lor ajunse si la urechile mamei lui Lale , care era foarte fericita.... aflans si cine este tatal nepotului ei ce urma sa se nasca...
Familiile decid ca ar trebui sa aiba loc o mica casatorie intre Lale si Onur , iar decizia lor compromitandu-i si mai tare dorinta la avere a lui Erol si a mamei sale , Betul...
Dupa 1 luna , are loc nunta , in micul orasel Witrlaz , la care participase foarte multe rude ale celor doua familii
Acolo, mama lui Lale, Songul, il intalneste pe unchiul lui Onur , care ii atrage atentia in mod deosebit .
De aici cei doi proaspeti insuratei pleaca in luna de miere , in Antalia, unde Lale, din coincidenta da peste fostul ei iubit, cu care nu mai tinea legatura de foarte mult timp.
Relatia lor avea sa evolueze, daca Pelin Su nu mai incerca sa ii desparta ..
Plecand din Antalia, Lale , doreste ca un timp sa nu mai tina legatura cu Onur, din cauza zvonurilor auzite prin oras, despre contractul ce ii legase.
CITEȘTI
Camera 309
RomanceOnur , un tanar chipes care provine dintr-o familie instarita.... o intalneste pe Lale, o frumoasa domnisoara! Au parte de o poveste palpitanta... dupa care apare Emir...micul lor printisor!