3-셋

8 0 0
                                    

Min Hyein POV

Hishh.. Mana cikgu kelas ni!! Lama kot aku cari takk jumpa jumpa.. Hmm.. Sapa aku nak tanya? Orang pon takde.. Aik.. Mmg lah takde semua kat kelas.. Hah tu.. Aku nampak satu orang ni.. Lawa.. lawa.. Tapi tulah.. Haihh sexy nak mati.. Aku yang yeoja ni pun malu nak tengok.. Haihh... Tapi aku buntu ni..macam mana??! Tegur jelah..
Aku pun lari ke arah yeoja tu..
"Ehem.. Ni sonsaengnim ke?"..aku tegur.. kekok gak aa..
"hmm ya saya sonsaengnim awak siapa?? Jap let me guess? Awak student baru tu kan...??" dia jawab..
"haah".. Haha savage x aku??
"ermm.. Jom kita jumpa sonsaengnim awak.." dia macam x selesa dgn aku.... Hmm biarlah.. Kesah apa aku??..
"Ermm.. Sebelum tu nak tegur sikit boleh?.. Saya tahu adab dengan guru tali saya rasa saya kena jugak tegur.. Kita sebagai manusia biasa ada nafsu.. Yeoja 9 nafsu 1 akal.. Tapi namja 9 akal 1 nafsu... Nafsu namja tu kita ja.. So sonsaengnim rasa berapa namja dah sonsaengnim dah naikkan nafsu depa... Dosa besa ppn x tertanggung inikan menambah lagi tiap tiap hari... X rasa malu ke bila berhadapan dgn pengetua ke.. Sonsaengnim namja lain ke.. X rasa macam diorang tenung bahagian atas tu ke?? Mmg lah utk cikgu takde uniform.. Tapi pakailah sopan sikit.. Tutup benda yang tak perlu ditunjuk tu... Buat tambah dosa sendiri and dosa org lain ja.." panjang lebarr aku ceramah dia biar sedar sikit... Tu pun dia dah tunduk bila aku habis cakap... Entahlah... Aku x tau dia nak ikut cakap aku ke x.. Kalau ikut syukur... Kalau x.. Hmmm sukahati lah... Malas nak pikir.....
"Dahlah.. Jom kita cari cikgu kelas kamu.." nada dia macam besa ja.. Tahlah.. Nak ikut ikut.. X ikut sudah... Kami pun jalan pergi ke bilik guru...
TBC..
Sorry pendek sangat bab ni..😢

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love's Never Getting Over..Where stories live. Discover now