|1.rész|

11 0 0
                                    

Anna egy nyári délutánon amikor gép közelbe kerül fel megy egy Anotalk nevű ismerkedős oldalra. Be adott két lányt de velük semmit nem beszélgetett. Majd utánuk egy sráccal kezdett beszélgetni. Szimpatikusak voltak egymásnak. A srác, Ronny elkérte Anna facebook nevét, hogy ott tudják folytatni a beszélgetést.

[..]*Anna szemszöge*
Augusztus 11, reggel hét óra van. Ma van a barátnőm, Ruby 15. Szülinapja amit holnap ünneplünk meg. Vettem neki még tegnap egy aranyos pólót ami unikornisos, ugyanis imádja az unikornisokat. Én mindig mondom neki, hogy nem léteznek de ő akkor is hisz bennük. Egyik nap megismertem egy srácot aki iszonyat jó fej. Rolly Oosterling a neve. Nagyon helyes és cuki pasi.

-Anna! Gyere reggelizni!-kiabált be apám a szobámba.
Apámmal élek 3 éve mióta anyu elhunyt.. nagyon nehéz volt ezt feldolgozni de sikerült. De ahányszor rágondolok összeszorul a szívem és rám jön a sírhatnék.
-Ne szóljak mégegyszer! Gyere le reggelizni!-kiabált be, már egy kicsivel hangosabban újra apa a szobámba.

-Szép jó reggelt kicsim, csináltam Omlettet, a kedvencedet!-mutatta apa az ínycsiklandó kaját. Imádom az omlettet.
-Nagyon köszi. Felviszem a szobámba jó?
-Megkérhetlek szépen, hogy idelent edd meg? Tudod nagyon jól, hogy nem szeretem amikor felviszed a kaját!
-Tudom de..
-Lent eszed meg pont. Ülj le az asztalhoz és edd meg.
-Jólvan Mr. Mindenért vergődök!
-Ne feleselj!-felelte azzal huppant a fotelbe újságot olvasni és tévézni. Én pedig duzzogva faltam az omlettemet.

Reggeli után fel surrantam a szobámba és felkaptam magamra valami tűrhető hacukát. Egy kék mellényt, fekete pólót és egy farmer rövidnadrágot. Miután felöltöztem elmentem sétálni mint minden reggel. Nagyon jó ilyenkor kinn lenni amikor még szinte üresek az utcák, nincs az a döglesztő meleg és bömböl a fülembe a zene.
Felhúztam Converse cipőmet betettem a fülembe a fülhallgatót és max hangerőn a Green Day zenéit hallgattam.

Miután hazaértem láttam, hogy Ronny írt nekem facen.

"Szia, a héten már nem leszek elérhető valószínüleg ugyanis a munkám miatt el kell utaznom. Holnap indulok de amint tudok írok! Szió!^^"

Csúcs! Vajon hová utazik? Végülis én is megyek a barátnőmhöz holnap szóval én sem leszek elérhető.
Igazából pár kilométerre lakunk egymástól. Vonattal egy-két óra oda az út.

Ma délután az apám elmegy itthonról 4 napra a haverjaival nyaralni. Engem persze egyedül itt hagy.
Háromkor megy a vonatja.
Most jelenleg reggel 9 van. Kikísérem az állomásra azután pedig lemegyek az egyik barátomhoz Danielhez.

*Pár órával később*
-Legyél jó kislány Anna. Vigyázz a házra! De a legjobban magadra vigyázz! Szeretlek!-mondta azzal egy puszit nyomott az arcomra majd felszállt a vonatra ami nem kellett két perc és már el is indult.
Gyors léptekben mentem Danielhez. Útközben összefutottam három lánnyal akik egyáltalán nem voltak szimpik. Az egyik egy szőke hajú volt. A fél melle kint volt, picsagatyát hordott. A másik egy vöröseshajú csajszi volt. Rajta is picsagatya volt. A harmadik csajszinak fekete haja volt, rajta miniszoknya volt, persze a fél melle neki is kint volt.
A szőke hajú nekem jött és a magassarkújával sikerült telibe rálépnie a lábamra.
-Áuucs! Figyelj már oda!-kiáltottam rá
-Ne állj az útba ribi.-felelte majd a barátnőivel kuncogva tovább mentek.
-Rohadt ribanc...-motyogtam az orrom alatt mire hátrafordult.
-Hogy mit mondtál?-kérdezett vissza a vöröshajú
-Semmit.-mondtam a szememet forgatva
-Jobb is! Most pedig távozz te jelentéktelen kis csitri!-felelte kuncogva majd csípőre tette a kezét és a szemét kezdte forgatni. Nem mondtam semmit. Sarkon fordultam és elhúztam. Már nem volt messze Dannie háza.

Mikor megérkeztem Daniel épp az udvaron volt.
-Anna! Sziaaa!-kiabált nekem Dan, ahogy meglátott. Oda futottam hozzá és megöleltem.
-Azt hittem már nem jösz.-mondta majd kinyitotta nekem a bejárati ajtót.
-Bocsánat, ha késtem csak kikísértem apámat az állomásra és mikor jöttem hozzád három kis csitri belém kötött. Az egyik a kibaszott magassarkújával is rálépett a lábamra ami azóta is sajog a fájdalomtól.
-Rádléptek? De hát miért?
-Na ez baromi jó kérdés.-feleltem majd letettem a cuccaimat az előtérben a cipősszekrény mellé majd elindultam a nappaliba és belehuppantam a kanapéba.
-Amúgy leülhetek?-kérdeztem kuncogva amikor már kb 1 perce ott ültem.
-Érezd otthon magad.-felelte majd leült mellém és elővette a tabletjét, hogy megmutassa melyik gimibe fogunk járni szeptembertől.
-Nézd csak ez itt a Sweet Amoris Gimi. (A Csábításból Jeles-ből vedtem az ötletet xD)
-Azta! Az oszt suli! De faszán néz ki! Milyen király már, egy gimibe fogunk járni!
-Jaja tök szuper.-felelte majd tovább nézegettük a gimi honlapját amikor lenyomódott a kilincs és egy nem várt személy lépett be az ajtón...

Az Élet Különös |1.fejezet|Where stories live. Discover now