1.

4.1K 16 1
                                    

Hej gajs ala nadrženečci jsem zpět! I po smazaní mých příběhů budu psát dál, protože mě to baví xd.

Kys a enjoy it.

Diskotéky se vyznačují pachem alkoholu, cigaret, hlasité hudby a hafo puberťáků, kteří si chcou užít noc v plném proudu.

Vlnila jsem se do rytmu už celkem opilá v houfu lidí a docela úplně sama. Má kamarádka Cassidy si musela odskočit a mě tu nechala samotnou.

Pocítila jsem ze zadu dvě silné ruky u mých boků, které jeli níž a níž až k mému zadku v úplých červených šatech. Otočila jsem a spatřila jsem svalnatého muže s nádechem snědé pleti. Měl tmavě hnědé vlasy a neobvykle temné a černé oči.

,,Ahoj krásko jseš tu sama?" Zašeptal mi do ucha a skousl mi ušní lalůček. Furt jsem se vlnila do rytmu písně a on kopíroval mé pohyby. ,,Momentálně ano." Olízla jsem si rty.

Jeho ruce putovali pořád níž, až mi chtěl mé šaty odhrnout. ,,Teď a tady?" Políbil mě na krku a stále mě držel za zadek. Nahla jsem krk na stranu a tím jsem mu ho ještě vic zpřístupnila. ,,Pojď se mnou." Chytla jsem ho jemně za ruku a tahla jsem ho na dámské záchody.

Sotva se zavřeli dvířka od kabinky jednoho ze čtyř záchodů, začal mi zuřivě drtit rty. Slastně jsem zamručela, protože líbat fakt uměl. Stejně jak drtil mě rty, tak drtil můj odhalený zadek, jelikož jsem pod šatama neměla nic. 

,,Chci víc." Zaškemrala jsem mezi polibky. Ihned mě uposlechl strčil mi dva prsty do mé svatině a začal mě dělat. Dlouho ho to nebavilo, protože mě přetočil, abych byla zády k němu a tvrdě mě plácl po zadku až jsem sykla. Měl teda sakra sílu.

Ohla jsem se a držela jsem se za ne moc stabilní stěnu. Trochu si podřepl a vyhrnul mi šaty přes hlavu. Byla jsem před ním nahá. Rozepl si kalhoty a vytáhl svého extrémně velkého čůráka. No skoro jsem při pohledu na něho odpadla.

Párkrát zapumpoval a tvrdě ho do mě vrazil. Bolestně jsem vykřikla, protože cítit ho v sobě bylo něco úžasného. Tvrdě do mě přirážel a drtil mi mé boky. Po chvilce už ty vzdechy udržet prostě nešli. Vzdychala jsem přes celé záchody, když mi tvrdě mačkal prsa.

Byl jako bůh. Jeho koule hlasitě pleskali a můj zádek. Ten zvuk se mu šíleně líbil a dělal to ještě intenzivněji než před tím a s ještě větší silou. Pěkně se do mě udělal a potom mi poručil abych mu vykouřila.

Sedl si na záchod a roztáhl nohy. Chytla jsem ho a pořádně jsem zapumpovala. Plivla jsem na něho, ďábelsky jsem se zasmála a strčila jsem si ho až po koule do huby. Snažila jsem se to dělat pomalu, aby trpěl a užíval si to. Dlouho to nevydrželo, protože se toho nemohl nabažit. Chytl mě za hlavu a určoval si tempo sám.

Prakticky mi oprcal pusinku, protože moje práce téměř vyhasla. Drsně mě tahal za vlasy a udělal se mi do bříška. Všechno jsem spokojeně spolkla a stoupla jsem si před něj.

Nemohl ze mě spustit oči. Sedla jsem si na něho obkročmo a zuřivě jsem mu trhala rty. Potom jsem si na něho sedla a začala jsem hopsat jak blbá. Mačkal mi prsa a různě je olizoval.

Udělali jsme se společně za ten večer snad ještě 12x

Sex timeKde žijí příběhy. Začni objevovat