Po dlouhé době, enjoy!
Byl jsem sám doma a pozoroval porno, téměř jako ostatně, když se dům vyprázdní. Ležel jsem na posteli zcela nahý a v ruce jsem svíral svého věrného kámoša. Byl pěkně naběhlý a tvrdý, ale i tak jsem se pořád nemohl dostatečně udělat. Šok však přišel, když se rozletěli dveře a v nich stála má sestra. Skoro jsem si ho utrhl, jak jsem se lekl.
,,Já-" řekla trhaně a přistoupila blíž. Věděl jsem, že je pořad panna i přes to, že jí je šestnáct. Několikrát jsem slyšel, jak si sama dělá dobře a abych pravdu řekl, její vzdechy mě rajcovaly.
,,Chceš pomoct?" zkontroloval jsem, jestli jsem si ho opravdu neurval, protože tohle byl doopravdický šok.
,,Máma přijde tak za hoďku takže máme čas." klekla si k mé posteli a vzala mého čůráka do pusy.
Párkrát zapumpovala a kouřila mi ho, jak zkušená děvka, co mrdá na každém rohu. Hrála si s mými kouličkami, olizovala je a mačkala. Nechápal jsem, co to do ní vjelo, když se svlékla a já měl výhled na její pannenské tělíčko.
,,Chceš mě ošukat?" řekla, když si sundala látku černých tang.
Ihned jsem se do ní pustil.
Celá strašně moc voněla. Byla ještě neopotřebovaná a tak píchatelná. Chtěl jsem její poprvé udělat výjimečným a tak jsem jí deset minut líbal na všech dostupných místech. Její bledá sněhová kůže se pod mými doteky svíjela rozkoší. Kdybych mohl, už bych ji píchal, tvrdě, bezcitně, tak jak to mám rád a miluju.
Když už byla dost připravená, sklonil jsem se k její krásné hladce oholené štěrbince. Její kundička byla pohledem pro bohy. Voněla jak máslový bonbon a já jí chtěl ochutnat. Jemně jsem nasál její poštěváček a začal jsem ho drtit. Jednou rukou jsem jí držel pod stehnem a tou druhou jsem začal obdělávat její druhý uzlíček štěstí. Hbitě, ale zároveň něžně, abych jí neublížil, jsem kmytal prsty po jejím vchodě. Přesměroval jsem tam i svůj jazyk a začal jí obdělávat.
,,Chutnáš skvěle, baby." zavrčel jsem slastně, zatím co ona vzdychala po celém pokoji.
Pěkně jsem ji celou vylízal a koukal se na tu její krásnou čisťoučkou prcinku. Až moc jsem se ní unášel.
,,Hlavně se uvolni, není čeho se bát." řekl jsem a nasměroval k její štěrbince svůj tvrdý naběhlý penis.
Jemně jsem se o ní otřel a pomalu jsem jí ho tam zasunul. Když jsem se ujistil, že je v pořádku, začal jsem se v ní pohybovat. Byla tak strašně moc úzká až to snad ani nebylo možné. Celého mě pěkně obepínala a její teplíčko mě hřálo. Cítil jsem, jak mi děla nehty rýhy do zad. Celá se svíjela a já měl výhled na její krásné kozičky, kterým jsem do teď nevěnoval pozornost. Rukami jsem ji však chytil za její zadeček a tím si umožnil větší přístup. Její vzdechy snad musela slyšet i máma a já byl na tom stejně. Pociťoval jsem, že už každou chvilku budu, mé tělo se začlo celé třást pod náporem energie orgasmu a stejně na tom byla ona. Nevěděl jsem, jestli bere prášky, ale byl by hřích to nenapustit do ní. Intenzivita jejich vzdechů se zvýšila a mé záda a ramena musely být pohlceny krví, ale stále jsem nepřestával. Párkrát jsem do ní ještě přirazil a cítil jsem ještě větší teplo v její píčce. Celá se prohla v zádech a já uchopil její kozičky do rukou a silně je zmáčkl až jí to muselo bolet. Chtěl jsem dopřát trochu nálože i jí tak jsem ho vytáhl a pěkně jsem jí postříkal celou její maličkost. Všiml jsem si, že můj čůrák byl trochu od krve, což naznačovalo její ztrátu panenství.
Od té doby to nebylo jednou, co jsme si to spolem dopřávali dvojnásob.
ČTEŠ
Sex time
RomanceZas a znova :D Nevadí mi, že mi příběh smazal Wattpad i tak budu pokračovat <3