Jungkook x Pregnant! (OC)

4.4K 34 5
                                    

Author buat keputusan, author akan sambung. Btw pls vote and comment. 💗

----------------

"Kasahamnida.."ucapku pada cashier 7E itu,lalu keliar dari kedai itu.

"huaa"hembus nafas legaku.

Aku mengusap perutku yang dikerumi oleh bayi yg berusia 8 bulan itu. Tunggu masanya untuk keluar.

-skip

"Waa.."

Aku meng'off'kan televisyen. Lalu berjalan ke arah bilikku.

Pak! Pak!

Kedengaran bunyi tapak kaki di kawasan dapur.

Tanpa teragak-ragak, aku berjalan ke dapur untuk memeriksa keadaan.

"Jagiya...oppa dah balik.."

Keluar seseorang dari bayangan iaitu.... Jungkook,perogolku dan juga anak kepada bayi ni.

"A-apa kau buat kat sini?!"jerkahku pada jantan tu yg makin lama mendekatiku

"Wah! Dah besar anak appa ni."

Dia mengaendahkan soalanku,dan mengusap-usap perutku.. Tetapi aku tepis tangannya dengan kasar.

"T-tolong..berambus! Bayi ni tak perlukan apa-apa dari kau!"jeritku.

"Tch."

Mukanya kelihatan menjengkelkan. Lidahnya terbentuk(?) di sebelah pipi kirinya.

"Jagi, kenapa awak tak suka saya balik? Saya siang malam cari duit untuk awak ngan anak kita tau. At least awak bagilah saya kiss ke apa,ni nak terjah- terjah orang."

"S-saya dah cakap saya tak perlukan awak.."ucapku.

"Tch tch. (Nama anak) , tengok Omma.. She's so meanie right? Apa? Punish her? Ok, I'll do it." Jungkook memandangku dgn ghairah lalu tersenyum senis.

Menaik bulu-bulu diseluruh badan.

"A-apa awak buat ni.."

Aku bergerak kebelakangan pabila Jungkook mendekatiku dgn muka psycho nya.

"Arggh!"

Jeritku apabila Jungkook menolakku.

"Jagiya.. Dah lama saya tak seronok..."ucapnya sambil mengusap-usap pipiku.

"Stop calling me jagi! Kau takde apa-apa hubungan dengan aku! Kau cuma pemusnah hidup aku! Jantan tak gu-"

Pakk!

"A-pa.."

Aku memegang pipiku yqng baru shaja dilempang..

"Apa kau panggil aku?! Jantan tak guna?!"

Jungkook dengan kasarnya menarik rambutku,lalu mengheret aku/rambut pergi ke bilik.

"ARGHH! JUNGKOOK JEBALL"jeritku kepedihan.

Dia mencampakku di katil kingku. Aku menutup perutku untuk keselamatan bayi ni.

"A-apa awak nak buat.."

Aku melihat Jungkook yang sedang membuka seluruh bajunya.

"J-jebal..saya mengandung.."

Rayuku sambil menqngis teresak-esak.

"Ah! Aku tak kesah!"

Jungkook dengan aggressive nya menindih badanku di katil. Dia mula mengonyakkan baju membuatkan bra aku ternampak.

"Hmmp.."

Dia ciumku dengan kasarnya sambil meraba-raba payudara ku. Jungkook menggigit bibirku membuat ku membuka mulut aku. Dia memasukkan lidahnya ke dlm mulutku.

Semasa memjalankan sesi ciuman, dia membuka braku, membuatkan payudaraku terjuntai keluar.

"Hmp, nasi lemak 50sen jagi makin besar."sinisnya lalu menghisap tetekku seperti bayi.

"Aahh.. J-jungkook.."

Tangannya mula bergerak di tempat private ku. Since aku tak pakai seluar, dia membuka panties ku yang sudah basah.

"Arh!"jerit kecilku pabila dia memasukkan dua jarinya ke dlm vaginaku lalu mengeluar masukkan jarinya.

"I know you still tight."bisiknya di telingaku membuat aku mendesah.

"K-kook.. F-faster.."

Dia hanya tersenyum sinis memandangku lalu memasukkan jari yang yang ketiga.

"Ahhh~ I-im coming" terlentok-lentok aku.

Mahu sahaja sampai klimaks, dia berhenti. Aku memandangnya dengan hairan.

"Beg for me first."

Aku menutup mukaku dengan malu apabila sedar apa yang aku buat.

"N-no.."protesku.

"Okay then, I'll sto-"

"N-nanti.." Aku menarik nafas dalam dalam.

"Please d-daddy.. I want your c-cock.."bisikku.

"What? I can hear you."

"PLEASE DADDY, FUCK MEE!"

"YEAH! THATS MY GURL!"

Tanpa amaran, dia memasukkan dicknya ke dalam vaginaku.

"Ahh~"desahku.

Dia mengusap biji kelentitku sambil menghisap payudaraku yang melantun-lantun itu. Dia kasar, tapi pada masa yang sama juga, dia gentle.

"Moan my name."arahnya.

"Jungkook.."

"Harder"

"Jungkook!"

"Harder!"

"JUNGKOOOK!"

Terasa sesuatu yg timbul di dalam perutku.

"J-jungkok im coming.."

"Me too.."

Akhirnya kami berdua mencapai klimaks bersama-sama.

Termegah-megah kami berdua.

"Jagi.."dia memanggilku,ttapi ku tidak menyahut kerana kepenatan.

"I love you.."ucapnya.

"I-i love you too.."bisikku lalu tertidur

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jungkook's smuts || MalayWhere stories live. Discover now