-E vetmaj menyre eshte te marrim Fabricion.-Po fliste zoteria sepse menjehere ne gazeta lajmi kishte dalur.
Nxorri celularin dhe mesa shoh nuk po i vinte mire.
-Ca do?-ishte zeri atij mund te thoja kafsheror i trrash uhh mu pren ndjenjat nje gejush qe s ka zerin e holle.
-Degjo kam nje rast qe ka dalur dhe ne gazet me duhet ndihma jote.-tha i ati.
-Jo ne asnje menyre ...un nuke prish imazhin tim nese eshte pazar i mir po.-fliste dhe vertet qeka fare ky ua se prisja.
-Por Fab...-tha dhe celulari u mbyll.
-Me fal Westly ai esht kokforte.-tha i deshperuar.
➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰
Isha duke u nisur drejt punes e vetmja gje qe mund te beja.
Po kaloja rrugen dhe me nje shpejtesi te madhe nje makine kaloi dhe me lagu sepse ishte nje pellg me uj.
-Hejjj kafsh.-bertita e nevrikosur.
Vura re qe makina ndaloj aty ne nje ndertes dhe shkova aty.
Nga aty doli nje djal i ri me kostum ishte dhe biond dhe syt bojqielli.Ishte I shoqeruar nga bodyguard.
-Hej ti!-thashe dhe ai kthehu koken.
-Si dreqin ecni si kafsh shiko si me bet.-bertita.
-C eshte kjo buce.-tha ai biondi mesa duket shefi tyre.
Epo gjeja qe urreja me shum ishte kur ne thonin buce nje krahasim qe aspak nuk I ka hije nje femre.
-Ti more kopil me ke kujto se flet.-thashe dhe ai u kthye kercenushem duke ardhur drejt meje.
-Si guxon moj e marre.E di ti kush jam un...nuk e di sepse nejrezit si ty as nuk e imagjinojn.Ma zhdukni kete varfanjake s kam nerva te merrem.-tha dhe iku ndersa rojet e tij me shtyn.
Kurr s isha ndjere ndonje here aq e ofenduar aq shum u ndjeva keq sa fillova te qaja.Pra un jam bere askush jam askushi ne syt e botes sepse vetem kur ke lek je dikush.
Por tani po e kuptoj se rendesia lekut nuk mund te bleje shpirtin dhe lumturin e njeriut.
➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰
-Z.Fernis !-u habita kur ai u ul ne lokalin qe po punoja.
-West ish burri saj shpetoj.Por me ligj duhet te beje disa muaj te mira burg.-tha dhe u ul dhe un mbas tij.
-Te lutem nuk ka problem vetem beje gjithcka qe te shpetoj.-thashe e merzitur.
-Eshte kohe te paguaj borxhet.-tha serioz.
-Dhe un do te jemte gati...vetem nese nevojitet do punoj.-thashe serioze.
-Kam dhe un disa borxhe te mia...dhe mendoj se nuk do krijoj ndonje afrimitet me djalin tuaj.-thashe e trishtuar doja qe mami im te shpetonte.
-Ne rregull cdo gje do te rregullohet por duhet te them dicka.-tha serioz.
-Cfare?-thashe duke e pare ne sy.
-Mama jote mendohet se ka kaluar pak...s eshte mire ne gjendjen psiqike.-tha kurse un shtanga.
-Cfareee.-bertita dhe lotet me dolen kam qajt shum ...hera fundit qe kam qare ka qene kur me merrte malli per babin.
YOU ARE READING
Ai eshte...
RomanceRreth paragjykimeve dhe ideve njerezore , dy te panjohur por aspak te njejte u duhet te jetojn sebashku.Ajo ishte vajze arrogante ndersa ai nje djal me mistere por I paragjykuar dhe pse ishte nje biznesmen I fuqishem. -Mos u merzit e dashur thjesht...