Hi Life - TANITIM
Ben Türküm ama londra da yaşıyorum annemler ben doğduktan sonra buraya taşınmışlar çünkü iyi bir hayatım iyi bir ingilizcem olsun istemişler öylede oldu zaten .
Durun ben kendimi size tanıtmadım ben Lara 17 yaşındayım. ismin size garip gelebilir ama annem koymuş işte gerçi banada ismin garip geliyor herneyse hayatım çook sıradan keşke bir heyecan olsaydı yani ben hayatta sadece bir hayaletim hiç arkadaşım bir kişi dışında onu çok seviyorum ona sıra gelicek ama daha var sıra . hiç sevgilim olmadı . arkadaşlarım hep bana boncuk göz derler. Bazen gıcık olsam da öyle demeleri hoşuma gidiyor neden bana ' boncuk göz' diyorlar dediğinizi duyar gibiyim benim gözlerim mavi renk ve göz bebeğim büyük he bide sarı şaçlı olunca göz bebekleri büyük mavi sarı saçlar bu yüzden diyorlar. Ama ben kendimi hiç beğenmem sadece saçlarımın uzun olmasını severim kalçama kadar gelir . evet hayatımda hiç sevgilim olmadı . şimdi diceksiniz ki mavi gözlü sarı saçlı birinin nasıl sevgilisi olmaz olmadı işte çıkma teklifi eden oldu ama demiş miydim hatırlamıyorum ama ben asosyal'im yani hep telefon hep bilgisayar çok az dışarı çıkıp gezerim oda annemin zoruyla ailemi tanıtmaya gerek duymuyorum . sevgilim olmadı demiştim zaten umrumda da değil ama bazen ağlıyacak bir omuz ararsın soluğu hemen sevgilinin yanında alırsın bende öyle birşey yok . o yüzden benim kadar boyutu olan bir ayıcığım var onun omzuna yaslanıp ağlıyorum yalnız kızlara tavsiyem başınızı yaslıcağınız bir sevgiliniz yoksa ayıcığı tavsiye ederim. Tamam konumuza dönelim ben zengin bir ailenin kızıyım ama bunu çok takmıyorum çünkü zengin olmak hiç te iyi değil hele ki twitter 'da 1 milyon dan fazla takipçiniz varsa evet yanlış duymadınız 1 milyon günüm telefonda ,bilgisayarda geçiyor demiştim . dünyanın ünlü kolejlerinden birine gidiyorum ailemin zengin olduğunu söylemiştim . her neyse hayatımı çok seviyorum denilemez ama olsun hayatım az da olsa iyi gidiyor. Bu kadar kendimi anlatmam yetiyor sanırım dimi ! ?
Bir akşam dışarı çıkmaya karar verdim annem dışarı ben kendim isteyerek çıktuığımı duyunca
'' kıyamet yaklaşıyor ALLAH 'ım '' . dedi . evet yanlış duymadınız aynen o tepkiyi verdi . sonra dışarı çıktım dolaşıyordum . kulaklıklarım kulağımda KATY PERRY - ROAR dinliyordum bu şarkı idölüm.
Sahil kenarına geldiğimde bayağı yürüdüğümü anladım . çünkü evimiz sahile bayağı uzaktı . bir banka oturdum bacaklarım çok ağrımıştı . yaklaşık 10 dakka sonra karşıdan 4 kişi sarhoş bir şekilde bana doğru geliyorlardı sanırım beni farketmişlerdi . ben hemen ayağa kalkarak onların geldiği yönün tam tersine gitmeye başladım ben hızlandıkça onlarda 2 kat daha da hızlanıyorlardı. Sonrada ben artık koşmaya başlamıştı taki koşarken kendime lanet okuyordum ben evden neden bu kadar uzağa gelmiştim ki !!! sonra sarhoşların ikisi önüme geçti ben hemen sağa döndüm ama 4 bir tarafımı sarmışlardır ben bağırıyordum sahil çok sessizdi genelde burada ev olmazdı . sonra bağırmayayım diye benim ağzımı kapattılar. Ben ağlıyor ve yalvarıyordum
-lütfen bana birşey yapmayın . diye yalvarıyordum tam iyice üstüme gelmeye başlamışlardı ki bir anda birisi benim ağzımı kapatan adamı yere yığdı ve yumrukluyordu . diğer sorhoşlar hala olayın etkisindeydiler. Yerde yatan sarhoş arkadaşlarına bakıyorlardı sonra sorhoş adamı yumruklayan beni kurtaran 'kurtarıcım' bana doğru yaklaştı ben se yere yığılmış ağlıyordum hemen gelip yere çöktü . sonra beni kaldırdı . zaten çoktan sarhoş adamlar gitmişlerdi 'kurtarıcım' ' a ne kadar teşekkür etsem azdı beni banka oturttu sonra
-'bir daha bu saatte dışarıda tek başına heleki 20 metre ilerisinde bar olan bir sahilde dolaşma ' dedi.
Başımı kaldırıp ona baktım gözleri zümrüt yeşiliydi. Çok şirin gözüküyordu . ama şuan bunu düşüncek durumda değildim gerçekten çok korkuyordum hiç konuşmadım sadece başımı omzuna koydum ağlamam hala durmuyordu öyle bir pozisyonda 10 dakka kaldıktan sonra telefonum çalmaya başladı hemen cevap verdim gerçi cevap veremedim desek daha mantıklı olurdu çünkü cevap vermeme fırsat vermeden konuşmaya başlamıştı .
-'kızım nerdesin ? neden gelmedin? Birşey mi oldu ? bana doğruyu söyle birşey oldu dimi sen bu kadar uzun süre dışarıda kamazdın ? ' dedi. Lafını kesip ,
-'' anne bir izin versende sorularına cevap vereyim '' dedim . tabi bunu söylerken 'kurtarıcım' 'ın omzundan başımı kaldırıp banka belimi yasladım .
Başımdan geçenleri anlatmaya başladım . annem o kadar sinirlenmişti ki yerinde duramıyordu buna emindim . kafamı çevirip 'kurtarıcım' ' a baktığımda gülümsüyordu ayy birde gamzesi var saçları kıvırcıktı . inanmıyorum daha yeni anladım saçının kıvırcık olduğunu ALLAH beni kahretsin!! Benim kıvırcık saçlara yani kıvırcık saçlarını yana atmış kişilere bir zaafım var zaten gamzeleri hiç hesaba katmıyorum ben şuan ölebilirim anneme geliyorum eve diyip telefonu kapattım .
-Şey ben tesekkür ederim sen olmasan... tam sözümün devamını getircektim ki lafımı kesip
- şhh prenses . dedi o an herşeyi unuttum . prenses deyişi, gülüşü ,gamzeleri,kıvırcık bukleleri çok yakışıklıydı . ben onun ' prensesi' oda benim 'kurtarıcım' dı ...