Lisa;Ya! Sana bir şey sorucam Unnie.
Rose:Sor.
Lisa:Ya! Sen BTS üyelerini tanıyormusun?
Rose:Evet.Niye ki.
Lisa:Parti varmışta onlarda gidiyor.
Rose:Hmm.Anladım.
Lisa:Sen gidicek misin?
Rose:Ne partisi ki?
Lisa:Maskeli Balo işte.
Rose:Hmm.Bilmem.
Lisa:Ben gidicem.Peri elbisesi giyicem ve maske takıcam.Ya sen?
Rose:Prenses elbisesi falan giyerim.
Lisa:Ya ordaki Namjoon çok tatlı ya.Sen ordan birinden hoşlanıyor musun?
Rose:Evet.
Lisa:Kimden?
Rose:Jungkook.
Lisa:Ama Jungkook' un sevgilisi var.
Rose:Kim? Peki.
Lisa:Twice daki Sana.
Rose:Anladım.
Teneffüs çaldı.Ben çimin üstünden kaltım ve içim içimi yiyordu.İçimden düşündülerim;
(Ya Lisa nın dediği gibi Jungkook' un sevgilisi varsa.Ama belki yoktur.Aman neyse)
Kantine yemek almak için gittim.Ve birde ne göreyim.Jungkook ve Sana kol kolla geziyorlardı.Biraz kıskansamda okulun favori çocuğu gelipte bana mı? Aşık olucak.Her aşık olduğum çocuk illa bana aşık olacak değil ya.1 ders geçti.Okul bitti.Eve giderken sanki takip ediliyormuşum gibi hissetim arkama baktım kimse yoktu.Yoluma devam ettim.Yine ayak sesleri gelmeye başladı.Belki Sasaeng diye takmadım.Gece saat 12 de etraf çok kötü oluyordu.Biri beni belimden tutup bayılttı,biri ayaklarımdan,biri ellerimden,biride omzumdan tuttu.İşte o an hayatımda en korktuğum andı.Beni siyah bir arabaya bindirdiler.Acaba beni öldüreceklermiydi bilmiyorum.Eğer ölürsem bütün sevdiklerim çok üzülürlerdi.Aklıma tek 7 kişi geliyordu acaba bunlar BTS miydi? Sonra bir yere geldik.Bir kişi beni kucağına aldı.Beni eve soktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need You Jungkook |RoseKook|
FanfictionJN:Rosé anlıyoruz seni RS:Hayır Unnie Beni anlamanız için benim bedenimde olmanız gerekir! 🔥Mükemmel hayran Kurgu🔥