Începutul

33 0 6
                                    

-Alya, trezirea, intarzi la munca! Tipa mama in urechea mea.
-Da, da, inca 3 minute..
-ACUM!
-Ok! Răspund eu pe un ton indignat.

Nu m-am prezentat.
Sunt Alya Jhonson, am 18 ani si locuiesc in USA.
Tatăl meu a murit cand aveam 5 ani, acum am ramas doar cu mama si surioara mea, Alanna, de 15 ani.

Ma dau jos din pat si încep sa caut haine.
-Unde poate fi uniforma?!
-Poate e in al 3-lea sertar, imi raspunde sora mea.

{Mama vorbește la telefon cu noul ei "amic"} :
-Josh, nu sunt sigura ca acest job este destul de bun pentru Ayla, nu vezi câte sunt pe internet?
-Ce, ce s-a aflat pe internet, Emma?
-In 1987 un copil a murit de la un robot, a fost muscat de lobul frontal. Iar, 3 nightguard-i au fost dispăruți. Jeremy, Phone Guy si Mike.
-Se va simti bine, suntem in 2018!

Ma pregatisem, imi luasem o jacheta, niste blugi, un pulover si mi-am pus o sapca cat de cat dreapta.
-Mama, am plecat!
-Drum bun, Ayla!

Am luat autobuzul si am ajuns la Pizzeria Freddy Fazbear, sau Fredbear Family Dinner.
-Acum, ce fac? Sa astept? Nu e nimeni si Pizzeria este închisă. Hmm, cred ca o sa ma joc pe telefon.
Am așteptat in jur de 10-20 de minute.
O masina neagra, cu farurile strălucitoare si numarul "PrplG".
Din masina coboară un bărbat, imbracat in mov, cu niste acte in mana si cu pantofi negri.
-Buna ziua, domnișoară Ayla Jhonson.
-Buna ziua.
-Aici sunt actele, trebuie sa semnati si sa veniti maine la aceeasi ora ca sa o stampilam.
-Ok, mulțumesc!
-Sunt Purple Guy, încântat!
A zâmbit putin, mi-a aranjat sapca si a plecat inapoi m-a chemat înăuntru.
Am intrat in pizzerie si mi-a arătat toate camerele.
-Îți va suna telefonul, sa raspunzi, este Phone Guy, el îți va explica tot ce trebuie sa faci si ce nu trebuie sa faci.
-Ok. Mulțumesc, domnule.
-Sa ai o zi faina!
-mulțumesc.

M-am așezat in birou, pe masa era o tabletă cu toate camerele pizzeriei, un telefon si o farfurie cu 2 bucăți de pizza, hmm, bon apetit!
suna telefonul.
-Alo?
-Alo, tu esti noul gardian.
Animatronii principali care vor veni in fiecare seara, sunt Bonnie, Foxy, Chica, Freddy si Puppet.
Cel mai mult trebuie sa ai grija sa nu vina Golden Freddy. Ai 2 butoane care închid si deschid usele. Mai mult, trebuie sa incarci căsuță muzicală (musicbox) ca sa nu vina Puppet. Trebuie sa rezisti 5 nopți, dar, îți vom baga si custom night (noaptea 6). Te voi suna in fiecare zi de lucru ca sa-ti dau indicii. La revedere.
-La revedere.
Pe pereti mai erau 5 desene cu un iepure mov, o rata galbenă, o vulpe rosie si una roz cu alb, doi ursi, unul galben si unul maro si o figura neagra cu o masca.
Presupun ca erau Foxy, Bonnie, Chica, Freddy, Mangle, Golden Freddy  si Puppet.
Pe masa aveam o lanternă si butoane pentru ventilație, camera, etc.
-Izabella?
-Ayla!!! Cum e noul tau job?
-E destul de bun, sis. E putin cam infricosator cu Animatronii ăștia, dar, o sa ma obisnuiesc. O sa rezist 5 nopți? A, da, si custom night-ul, a 6-a noapte.
-Ayla, m-ai cam luat cu valul, deja te-ai atașat?
-Da, si ghici ce!
-Ce anume?
-Seful clădirii este Purple Guy, e un bărbat imbracat in mov si super atrăgător.
-Serios??
-Da, mi-a aranjat sapca si mi-a zâmbit! E super dragut.
-Super! Baftă, sis!
-mulțumesc sis!
-bye
E deja 2:00,ma plictisesc de moarte.
Se pare ca Bonnie a dispărut de langa Chica si Freddy.
Presupun ca s-a plictisit.
-Waa, câte camere frumoase!!
-hello
-Um, salut?
-hi
-salut, iarăși.




Sper ca va placut!

Ayla And Fnaf Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum