Taehyung
Han nehirine doğru yaklaşırken gerçekten heyecanlıydım.
Biraz yürüdükten sonra bir meteor gördüm.OHA ANAN YÜRÜYEN GEZEGEN!
Yanındaki bir kız grubu onu açlıkla süzerken,kızlara gülümsüyordu.
Bi dakika lan! Ben ismini bilmediğim biriyle buluşmaya mı geldim?Bir dakika! Kız ona oppa mı dedi!?
Koşarak yanına gidip adını bilmediğim gezegenin boynuna sarıldım.
"Sen kim köpek benim sevgilime oppo dersin!? Ay hoşt! Ayol! Bu gençlik ölmüş! Kışt kışt!"
Benden korkan kızlar korkup uzaklaşırken, gezegen kahkaha attı, pardon anıdır.
"Ne gülüyorsun be!? Hem ben senin niye adını bilmiyorum yüce gezegen?"
Kahkahalarının, pardon anırmalarının arasında zorlukla konuştu."İ-ismim Jungkook. H-hem sen bana sevgilim mi dedin?
Suratım domates gibi olmaya başlarken kendimi savundum.
" Ben seni onlardan korudum! Hayatını kurtardım be!"Anırmaktan kızarmış yüzüyle elini saçlarıma koyup karıştırmaya başladı.
" Ayy, Çen kışkandın mığğ? Oyyş"Suratım domatese taş çıkarırken kolundan çekip sürüklemeye başladım.
"Hadi dondurma yemeye gidelim!".
.
.
Jungkook'a çilekli dondurma aldırıp banka oturmuştu.
Yanına yerleştiğimde bir şey söylemek ister gibi bir hali vardı."Sana bir şey sorabilir miyim?"
Tae'nin cevap vermesine izin vermeden"Benimle çıkar mısın?" dedi.
Tae donup kaldı. Tam cevap vericekti ki, Jungkook Tae'nin dudaklarına yapıştı.Jungkook Tae'yi öpmeyi bırakınca Taehyung zar zor nefes alıp
"Evet" dedi.Bunun üzerine Jungkook Tae'yi bir daha öptü. Tam öpüşürken ikisininde dondurması yere düştü.
Bu romantik anın içine sıçan dondurmaları alıp çöpe attılar.
Ve el ele tutuşup Han Nehri boyunca yürümeye başladılar.Kitap nasıl gidiyor? Herkes yoruma yazsın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gucci Boy || TaeKook Texting ~ TAMAMLANDI
FanfictionJkookie_bunny1: Popon diyorum, çok güzel. Kapak tasarımı: @heartbreakerisonline