Het begon met You'r In

154 2 3
                                    

'Celina opstaan! Het is vandaag You'r In! Dan kan je Rein ontmoeten', Riep mams me toe.

Ik maakte een raar gebaar naar mams van wat zeg je me nou weer!

Ik belde Jade om te vragen wanneer we zouden vertrekken.

Ze zei om 08:30. Ik ben uiteindelijk klaar, ik neem men fiets en rij naar Jade toe.

'Heej Jade, vandaag wordt een mooie dag! We gaan Rein en Nils ontmoeten!', Zei ik tegen Jade. 

'Kom laten we vlug vertrekken!', Zei ze. We zijn heel aangekomen, wat voor ons een wonder is!

'Vlug vlug! Daar zijn ze!' Riep ik Jade toe. We waren te laat we hoorden nog net hun laatste zin..

Plots kwam er iemand aan en zei tegen ons volg me, ik moest jullie roepen van Rein en Nils.

We zwegen en volgden hem. Toen zagen we Nils en Rein, ze spraken ons aan.

Ik en Jade zaten met bewondering hen aan te staren. Ze vroegen: 'Hallo, meiden? Hebben jullie een spook gezien? We hebben jullie laten halen omdat we jullie beter willen leren kennen.', 

Jade keek me aan en had door dat ik al aan het kijken was, we keken daarna terug naar Rein en Nils. Laten we vandaag iets leuk doen stelde Rein voor. Iedereen stemde in, daar gaan we dan!

'Laten we eerst naar Bobbejaanland gaan en daarna naar de film', Zei Nils Ik zorg er wel voor dat we er raken', Vervolgende ik. 

Na een leuke dag in Bobland en een avondje naar de cinema...

'Ik had het echt naar men zin met jullie meiden!', Zeiden Nils en Rein.

'Wij ook', Vervolgde ik en Jade. 'Jammer dat we nu moeten afscheid nemen...', Zeiden de jongens. Rein kwam naar me toe en zei: 'Ik vindt je heel erg tof en wil vaker met je weg gaan.' Ik antwoordde: 'Ooh Rein je moest eens weten wat ik denk.' Hij keek me aan en zei lief: 'Laten we het oplossen met gebaren en niet met woorden.' Na die woorden kuste hij me. Jade en Nils riepen: 'Oooohn cuties!' en Nils zei tegen Jade: 'Laten we dat ook doen!' Na die woorden kuste Nils Jade onmiddelijk.

1Week later...

Plots hoorden ik en Jade de deurbel, we liepen de trap af en deden de voordeur open.

3x Raden wie daar stonden, Rein en Nils! 'Heej jongens!', Zeiden Jade en ik, en we knuffelde hen.

'Wat leuk jullie weer te zien!', Zei ik. We gingen in de zetel zitten en raakten aan de praat... Ik zei tegen Rein: 'Ik heb gehoord dat het uit is met Jessie... Ik vindt het erg voor je!'  'Celina ik moet je iets vertellen, na onze dag samen heb ik zitten nadenken.. En het is niet Jessie waar ik wil bij zijn maar wel bij jou en ik hoop dat jij dat ook wel want anders zou zit een enorme fail zijn..' Ik kijk hem met grote ogen aan en zeg: 'Maar, maar.. En al je fans dan? Ik ben altijd al een jaloers persoon geweest, dat is nooit veranderd.. Ik weet niet of ik dit wel kan, ik zie je ook niet vaak want je bent ook vaak weg met Mainstreet tours doen enz..

Wat zou Celina zeggen? Zou ze Rein teleurstellen of gaat ze het toch proberen?

Je leest het de volgende keer bij: 'Het begon met You'r In' !

'Je gaat mee met mij, ik laat je nooit meer alleen.', Zei Rein. 'Maar Rein dat gaat toch helemaal niet.. Ik hou zielsveel van je maar het gaat niet..', Antwoordde ik. Rein keek me zielig aan en kuste me, hij vertelde me wat er ook gebeurde hij er voor me was en me nooit zou laten gaan, dat ik van hem zou zijn. Ik was niet zo overtuigd maar ik ging akkoord. 'Het is goed ik probeer het', zei ik. Rein kuste me weer en toen hoorden we Nils tegen Jade zeggen: 'Je hebt hen bezig gehoord dus ik denk dat ik het al niet meer hoef te vragen..' Jade en Nils kuste elkaar. 'Ik ga maar eens slapen', onderbrak ik hen. Rein antwoordde: 'Ik ga mee!' Jade en Nils keken ons aan en deden teken naar elkaar van jha wij gaan ook slapen. 

De volgende ochtend werd ik wakker en dacht bij mezelf ik heb zo raar gedroomd deze nacht.. Ik stond op en ging naar beneden waar er al ontbijt voor me klaar stond. Ik zei tegen mezelf: 'Het was dus geen droom, het is echt!' Rein keek me aan en zei: 'Goed geslapen? Ik werd wakker en je lag nog te slapen dus besloot ik al ontbijt te maken.' Waar ik op antwoordde: 'Ooh Rein! Dat had niet gemoeten!' Rein vervolgde direct: 'Voor jou alles' en kuste me na die zin. Daar kwamen Nils en Jade aan. Ze keken ons raar aan en begonnen te giechelen. Ik vroeg: 'Wat is er aan de hand?' Waarop Jade antwoordde: 'Jullie zijn schattig ik kan het nog steeds niet geloven. Ik keek Jade lachend aan en gaf Rein een kusje op zijn want. Hij begon te blozen en keek me lief aan en zei: 'Wat ben ik blij dat je het toch wou proberen.' 

Een paar dagen later kwamen Daan en Owen ons ophalen.

Owen lachte direct en zei: 'Zo zo Rein is weer op pad gegaan! Dus jij bent zijn nieuwe vriendinnetje?'  Ik antwoordde verlegen: 'Jha' Daan antwoordde daarop: 'Welkom aan boord!' Rein lachte en zei: 'Hela afblijven Daan! Ze is van mij!' Daan keek Rein verrast aan en antwoordde: 'Het is al goed Rein ik heb toch Roxy!' Rein bekeek Daan een beetje ruw en Owen greep meteen in en zei: 'Jongens stop eens met dit belachelijke gedrag!' Rein en Daan schudde elkaar de hand. Daar kwamen Jade en Nils aan. Nils keek de rest aan en zei: Dit is Jade mijn meisje!' Daan en Owen begroete Jade vriendelijk. 'Zo zullen we dan maar vertrekken', vroeg Owen. Iedereen stemde in, daar gaan we dan. 'Wow jullie tourbus is groot!', Zei ik tegen Rein. Hij lachte en zwaaide zijn arme rond me en ging verder. 'Hier slapen wij', zei Rein. En leidde me verder rond, dat deed Nils ook bij Jade. 'Ik heb de manager gesproken, de meiden mogen overal mee heen!' Rein gaf me een lief kusje en glimlachte naar me. 'Laten we een film kijken en daarna gaan slapen', zei Nils. De film was gedaan en iedereen ging naar zijn bed en nestelde zich in.'Tot morgen ochtend', zei Rein tegen me.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 21, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het begon met You'r InWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu