Prolog

10 0 0
                                    

Obie doskonale wiedziałyśmy na co się piszemy. To nie było normalne - uciekanie z domu. Uciekanie z domu, kiedy miało się miłość, bliskość i zaufanie. Przynajmniej twierdziłyśmy, że tak było. Ktoś mógłby powiedzieć, że młode osoby nie wiedzą nic o życiu. Jednak co jeśli masz świetnych przyjaciół, świetną drugą połowę, a twoje życie bazuje na tym, aby nikt się o tym nie dowiedział? Wychowano Cię, że powinnieneś szkalować pewne zachowania. Jednak to mówili tylko rodzice i czasem dziadkowie, a cała reszta? W XXI wieku to nie najbliższe otoczenie miało decydujący wpływ, ale godziny spędzone w poszukiwaniu informacji o tym co się dzieje na niebieskiej planecie zwanej Ziemią, choć powinnam powiedzieć szarej.

Cześć, to ja Chloe - wasza niepojęta dziewczyna z północnej wsi. Przebijam teraz czwartą ścianę, ale wiecie - moja autorka uwielbia takie rzeczy, więc mi nie pozostaje nic innego.

xxx

Chloe, Chloe, Chloe - kim była Chloe? Nikim ważnym, przynajmniej tak się zdawało na początku. I nie, to nie będzie druga Supergirl, Woner Woman, czy inna -girl. To jest bohaterka swojej historii. Chloe urodziła się na północy Polski, ale kiedy miała dwadzieścia trzy lata, spakowała wszystkie swoje rzeczy do samochodu przeprowadzkowego i zniknęła z tej części kraju. Zmieniła imię na jej ukochane - Chloe, po kim? Po paru osobach - po aktorce, która grała jej ukochaną policjantkę, po postaci z gry, która zginęła niewdzięczną śmiercią i po jeszcze paru innych osobach, które zapewne sama Chloe nie pamięta, a wryły się w jej mózg jak chwasty.

xxx

PRZESTAŃ, MATKA! To moja historia, napisałaś już swoją. Teraz moja kolej.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

From this day, to the end our time //Where stories live. Discover now