2

27 1 0
                                    

Ok ok...
Eram tot in intuneric si sincer chiar ma pluctisisem😐 statusem chiar mult daar....
Pana la urma... Ce naiba..

Ce se intampla? Unde sunt? Ce am facut? Cine sunt...
Buun cred ca sa nu mai lungesc asa de mult si sa trecem la partea cand m-am trezit:

Deschisesem ochii foarte greu si mi-am intors capul. Am vazut un doctor iar apoi am "oftat" ca oarecum apoi sa ii atrag atenția

Doctorul: Heei esti ok? Te simti mai bine? Ai stat in coma o luna..
Eu: Ce.. De ce... Ce sa intamplat??
Doctorul: Nu iti amintesti absolut nimic??
Eu: Nu...
Doctorul: Off ok.. Te mai las putin sa te odihnesti.. Revin imediat! apoi pleaca foarte grabit.

Era ciudat... Nu imi puteam amintii nici macar cum ma cheama..
Ma uitam in jur, vedeam deja ca am 2 perfuzii la amandoua mâinile😐 ma dureau ingrozitor. Picioarele imi erau fucking legate de pat.. Si asta sincer ma cam facut sa rad dar dupa a intrat din nou doctorul in salon

El: Te simti deja mai bine?:) ai inceput asa sa razi..
Eu: Mda... Radeam ca nu inteleg de ce imi sunt legate picioarele de pat...
El: O.. Da scuze ti le legasem pentru a iti face pulsul mai puternic:) stai ti le desleg acum.

Eu: Ce sa intamplat..? Eu nu imi mai amintesc nici macar cum ma cheamă..
El: Nu pot sa iti spun acum.. Uite o sa mai stai cateva zile aici. Deja am chemat politia pentru a investiga cazul tau. De fapt tot ce iti pot spune e ca eu te-am gasit in parc, jos langa un leagan si ploua. Fix atunci veneam de la munca dar nu am putut in niciun caz sa te las. Acum... Iti amintesti ceva??
Eu: Nu.... Dar totusi multumesc ca m-ai luat fara tine as fi murit in ploaie:) noroc ca esti si doctor:)
El: Nu ai pentru ce:)) doar imi fac meseria.

Trecuse 30 de minute si venise politia:
Doctorul ii spuse tot ce mi-a spus si mie apoi unul din politisti m-a intrebat eu ce stiu iar eu bineinteles i-am spus ca nu imi amintesc absolut nimic. Apoi au iesit toti din salon si dupa inca aproximativ 10 minute a intrat din nou doctorul si a zis:

-In 2 zile vei fii externata din spital si domnii politisti te vor lua cu ei, nu te speria! Cred ca cel mai posibil te va duce la un camin dar oricum o sa incerc sa te vizitez cat de des pot.

CINE SUNT??!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum