Ambasadorská mantra

351 34 2
                                    

Láska k Wattpadu

Tou nejlepší věcí na Wattpadu je jeho komunita. Každý z ambasadorů se zavázal k tomu, že bude pomáhat udržovat pozitivní povahu této komunity, že ji bude pomáhat udržovat bezpečnou pro každého jednoho uživatele a že bude aktivně přispívat k jejímu růstu.


Altruismus (nesobeckost)

Být ambasadorem znamená, že chcete do naší komunity na oplátku něco vložit. Zaměřujeme se na pomáhání lidem, kteří se tady cítí trochu ztracení – ukazujeme jim, kde mohou najít užitečné informace a pomoc a zejména se také snažíme podporovat a vzdělávat nové a mladší uživatele.


Obětavost a nadšení

Ambasadoři jsou dobrovolníci. Nepřipojují se k týmu proto, aby získali nějakou moc nebo popularitu – naopak tiše pracují mimo zraky všech a zajišťují plynulý chod naší komunity.

Dobrovolnická činnost je jako kamínek, který vhodíte do nehybné vody; dokonce i ta nejmenší akce vytváří vlnky, které se pak po hladině rozutečou do dálky - a snaha našich dobrovolníků o zlepšení Wattpad komunity dosahuje opravdu širokých rozměrů.


Trpělivost, porozumění, respekt

Ambasadoři jsou pozitivní sílou komunity. Uživatelé Wattpadu jsou rozmanití a plní nadšení a ambasadoři to samé reflektují také. Rozmanitost ambasadorů a komunity, o kterou pečují, znamená, že musí mít trpělivost a cit pro porozumění, ale také musí respektovat rozmanité názory a nápady celé komunity.


Soběstačnost

Jednou ze základních podmínek toho, abyste byli dobrými ambasadory, je schopnost správně si rozvrhnout svůj vlastní čas. Přestože pracujeme v souladu s pravidly a tréninku nebo podpory se vám dostane za všech okolností, vzhledem k virtuální povaze této role se vy sami musíte rozhodnout, kolik práce uděláte a hlavně kdy.


Upřímnost a nestrannost

Očekáváme, že náš tým bude upřímný a nestranný a nebude nikomu poskytovat protekci. To, že se připojíte k ambasadorům, rozhodně neznamená, že vám bude poskytnuta imunita – i ambasadoři se musí řídit podle našich pravidel.


Čestnost a závaznost k povinnostem

Jakmile se stanete ambasadorem, nebudete reprezentovat jen sami sebe, ale i celý náš tým – tj. skupinu lidí, kteří pomáhají podporovat tým zaměstnanců Wattpadu z HQ. Budete muset být opatrní, co se týče veškerých vašich interakcí, mít na paměti naše pravidla a chovat se tak, jak se od ambasadorů očekává.


Týmová práce a důvěra

Týmová práce je práce snů. Chcete-li být ambasadorem, musíte být ochotní učit se novým věcem. Musíte být ochotní do naší komunity něco vložit a naopak si z ní i něco odnést – vložit svůj čas a vědomosti, kterými oplýváte, ve prospěch týmu a celé komunity a odnést si zpětnou vazbu od členů týmu, zaměstnanců Wattpadu a hlavně od naší komunity, jelikož všechno co tady děláme, se neustále vyvíjí a mění v souladu s uživateli Wattpadu.

Klíčem k úspěchu je komunikace!


Nezaujatost

Ambasadoři jsou rozmanití lidé. Jestliže budeme nezaujatí a naše mysl bude neustále otevřená a přístupná novým nápadům, upřímným názorům a návrhům, můžeme dokonale porozumět nejen ostatním z našeho týmu, ale i celé Wattpad komunitě.


Sebehodnocení

Nemusíte být dokonalí. Nikdo z nás není. Všichni děláme chyby, ze kterých se ale nakonec poučíme. Ambasadoři se navzájem podporují a učí se od sebe tak, abychom jako tým mohli co nejlépe podpořit komunitu, kterou milujeme.


Ambasadorský programKde žijí příběhy. Začni objevovat