Bir Umut Var Yüreğimde

120 7 8
                                    

    Okul yeni başlamış tabi daha hiç kimseyi tanımıyorum. Teneffüslerde falan dışarı çıkıyorum,dolaşıyorum kişileri tanımaya çalışıyorum falan işte böyle bir iki ay aynı şekilde devam etti. Yine bir gün teneffüs de dolaşırken bir kızla göz göze geldim. Tarih tam olarak 29.11.2017'ydi heralde o kızdan hoşlanmaya başlamışdım. Bir arkadaşımın yardımıyla kızın sevgilisinin olup olmadığını sevdiği var mı yok mu öğrendim. En başta her şey istediğim gibi gidiyordu kızın sevgilisi de sevdiği de yoktu. Artık kıza açılmanın vakti gelmişti. Akşam eve gittiğimde mesaj yazmaya kesin olarak karar vermiştim. Onu tam olarak tanımak için sohbet amaçlı bir mesaj yazdım. Epey konuşmuştuk. Artık ondan hoşlandığımı söyleyecektim. Cesaretimi topladım ve "Hayatımdaki ilk ve tek aşkım olur musun?" gibi bir mesaj attım. Daha sonra bana böyle bir şey düşünmediğini ve henüz erken olduğunu dile getirdi. Ben bu konuşmada erken kelimesini umut olarak algıladım ve yine başka konuşmalarımız da "Düşünüyorum çünkü varım, hayatta güzel şeyler olur" gibi mesajlar attı. Yüreğimdeki umut her geçen gün artıyordu. Tabi bununla birlikte arada böyle bişey olamaz gibi mesajlarda atıyordu ve benide ikilemde bırakıyordu. Bu şekilde de iki üç ay konuştuk daha sonra benim yakın arkadaşımda benim sevdiğim kızın en yakın  arkadaşını sevmeye başladı. Biz hayal falan kuruyoz  beraber takılırız birlikte gezeriz falan.  Tabi durum böyle olunca herkes birbiyle konuşmaya başladı yani ben diğer arkadaşımınn sevdiği kızlarla o benim sevdiğim kızla falan iyice samimi olmuştu bu dört kişilik grup tabi fazla samimiyet heryerde iyi değildir bundan kastım şu artık benim konularım diğer  kız tarafından arkadaşımın konuları aynı şekilde herkesin diline düşmüştük. On beş  tatile girdik ve bıkmıştık artık başkalarının işimize karışmasından o gün akşam gidip yazdık herkes kendi işiyle uğraşsın kimse kimseye karışmasın falan olay çok büyümüştü daha sonra bende sevdiğim kızla gidip konuştum ikimizde birbirimize acayip şekilde sert davrandık ve birbirimizi engelledik. Artık benim için bitmiş gibiydi o kız çünkü on beş tatildeydik yüzünü dahi görmüyordum. Bu sadece benim için geçerli değildi diğer arkadaşımda unuttum diyordu. Okullar açılmıştı artık on beş günlük tatilde ki o kadar sinir öfke nereye gitmişti bende bilmiyordum yine ilk görüşte tekrar aşık olmuştum. Tabi o beni umursamıyor onun için herşey aynı şekilde gidiyordu ben ise içten içe ölüyordum neredeyse. Böyle devam ederken yaklaşık bir ay önce ben engeli kaldırayım dedim kaldırdım ve aynı akşam o da engelı kaldırdı sanki herşey tekrar yoluna girmeye başlamıştı. Daha sonra ki gün okula bizim sınıfın önüne gelmeye sürekli bana bakmaya başlamıştı ( ya da iyi niyetim beni öyle düşünmeye zorlamıştı )  öğle aralarında sınıfımın önünde oturuyor du bir kaç gün böyle devam etti. Kaç zamandır mesaj atmak istiyodum ve hafta sonu geldiğinde sanki ilk mesajımı yazıyomuş gibi yazdım ama içimde çok büyük bir tereddüt vardı ya beni terslerse her neyse yazdım mesajımı ve hiç beklemediğim şekilde cevap verdi konuştuk biraz daha sonra on beş tatilde ki sert davranışımdan dolayı özür diledim o da aynı şekilde karşılık verdi o günlük yeterdi fazla da sıkmamak gerekiyordu. Bir haftaya da öyle başladım artık hiçbir sıkıntı yoktu aramızda herşey yolunda gibi gözüküyordu. Bizim de bu arada bir tiyatro çalışmamız vardı sınıfça cuma günü de hocadan konferans salonuna gitmek için izin istemeye gittim. Sevdiğim kızda arkamdan gelip bana bu ders biz konferans salonuna inebilirmiyiz siz son iki ders inin diye bir istekte bulundu son iki dersimiz matematik hocanın izin vermeyeceği kesindi ama ne yapayım hoşlandığım kız bişey istemiş yapmasam olmaz neyse kabul ettim falan daha sonra öğle arasinda baktim top oynuyorlar geçerken beni de çağırdılar falan girdim oynadım onlarla birlikte. Artık hiçbir sorun kalmamışdı sanki acayip şekilde mutluydum. Diğer gün canım çok sıkılıyordu sevdiğim kıza mesaj attım o gün tatildi ama çalışma yapmak için okula gitmişlerdi mesajimi uzun süre görmedi daha sonra girip baktığımda mesajı görmüş ama cevap vermemişti tabii ben yine olumlu düşünmeye çalışıyordum neyse yazdım ki işin var galiba onu da gördü ama engel attı artık olay en başa dönmüş gibiydi durduk yerde bir insan neden engel atar anlamaya çalışıyordum ve artık dayanacak gücüm kalmadı hayatımda ilk defa bir kız için ağladım sessiz sessiz başka çarem yoktu rahatlamam için dakikalarca ağladım ama o belki o an gülüyordu. Tabii yarın engeli kaldırsa ben ona yine aynı sevgiyi,yine aynı hisleri yaşayacağım. Ama eğer gerçekten seviyorsanız beklersiniz asla unutamazsınız o size ne yaparsa yapsın o sizin yine baş tacınızdır. Asıl demek istediğim şu "Sabret belki bir gün de olmaz ama elbet bir gün olur". Ama hayat işte hayallerimi yıktı ve böyle de davranmaya devam ediyor maalesef. Aradan aylar geçti tabi unutamamışım yine devam ediyor aşkım ona karşı yazamıyorum edemiyorum her yerden engellemiş ama olsun ben onu kalbimin en güzel yerinde hâlâ saklıyorum yarın 24.11.2018 ilk konuşmamızın üstünden tam 1 sene geçti ve ben artık dayanamıyorum dedim ve numarasını aldığım kişi sayesinde wp'den yazma şansına kavuştum herşeyi topladım ve yazdım bu aklım başımda ilk teklifimdi... Kabul edeceğinden emindim neredeyse yani seni 1 sene boyunca aralıksız seven günlerce rüyasına girdiğin bir erkeği bence sevmek aptallık olmazdı... Her neyse teklifimi etmiştim cevabımı beklerken gelen mesaj ne saçmalıyorsun hâlâ bu konuda mısın sen gibi üzücü bir mesajdı... Elimden ne gelirdi ki artık tüm hayallerim her zaman ki gibi suya düşmüştü bile ne yapacaktım devam mı tamam mı ? Kararımı vermiştim buraya kadar sevdim daha dayanacak ne gücüm kalmıştı ne de beklemeye zamanım tek çözüm unutmaya çalışmaktı... Belki bu süreç daha zor olacaktı 1 sene boyunca sevdiğin bağlandığın birini nasıl unutacaktın ki her neyse Allah büyüktür dedik yolumuza baktık. Kafamı dağıtmak için yüzmeye yazılmışım neyse ordayken bi foto paylaştım bir kız yazdı tanımıyorum etmiyorum aklımda eski sevdiğim var neyse işte yok öyle yok böyle konuşmamız devam ediyor 1 hafta geçti kız bana seni seviyorum dedi ne yapacam hicbir fikrim yok kendi yaşadığımı ona mı yaşatacağım yoksa onu sevmeye mi çalışacağım kıza cevap verdim geçmişimi biliyorsun her sey için çok erken  dedi biliyorum farkındayım ama bana bisey söyle ben de sınav dönemi olduğu için kesin bisey diyip kafamı yormak istemedim..
Tarih 31.12.18 saat 23.35 kızın bana yazdığı şey kesin bi cevap ver ona göre bitsin bu iş ben de artık ona alışmaya başlamıştım ama açık açık dedim ben senden hala o kadar elektrik almadım az da olsa var eğer benimle bir olursan biraz daha beklemek zorunda kalırsın kızın dediği şey peki olmuştu... Yeni yıla çok değişik bir şekilde giriş yapmanın şaşkınlığı vardı üzerimde her neyse artık yeni bir hayat başlıyordu benim için. İlk bir ay herhangi bir sorun yaşamadık aramızda neyse Ocak 31 ben ankaraya gitmişim o gün 2'sinde döneceğim Erzurum'a direk onun yanına tabi geldik işte hediyemi aldım yanına gittim işte herşeyin bir ilki vardır ya hani ben herşeyimin ilkini bu kızla yaşadım ilk sevgilim ilk el ele tutuşmak ve bir kaç şey peki doğru kişi miydi bu kişi? Devamında geleceğiz. Okullar açıldı tatil bitti ilk gün akşam bir kardeşim vardı onunla bi fotomu paylaştım ne bileyim bu kadar büyüyecek ayrıldık... Ama kıza hakkını vermek gerekiyor çünkü sevgilin varsa herşeyden ve herkesten uzak durmalısın fikrimce ve hatamı telafi etmek için gittim sevgilimin yanına inat ediyor barışmıyor yapacak bisey yok bıraktım akşam mesaj attı bana tamam işte yanlış yapmış olabilirsin sorun yok... Şükürler olsun barıştım 2 gün geçti bir fake hesap instadan yazıyor bu kıza benimle ilgili kötü şeyler diyor tabi yok eskiyi unutmak için seninle çıktı ama Allah görüyordur öyle bir amacım  asla olmadı olmayacak da inşaallah... Yine ayrılık gelmişti ve sürekli aynı olaylar yaşanıyordu onlar yazıyor biz ayrılıyoruz barışıyoruz tekrar yazıyolar ve en son özelden arama yaptılar ve son kez ayrıldık işte o gün tabi dünya başıma yıkılmış üzgünüm neyse daha kötü yerlere gelmedim devam edelim 2 ay geçti doğum gününü kutluyorum biseyler diyorum okulda göz göze geliyoruz içimizde bir burukluk var tabi normal olarak neyse bu şekil bir süre geçti. Okula geldiğim gün o kötü günün tarihini aklımdan attım bu kız bana bizim okulda senden başkası ile olmayacağım diyen kız benim ve kendinin ( sözde ) nefret ettiği kişi ile çıktığını öğrendim... Ne olmuştu eline ne geçmişti sevenin ? Mutlu mu olmuştu? Sevdiği tarafında hiç bırakılmamış mıydı ? Sevdiği herşeyine rağmen her engele her yalana rağmen onu mu seçmişti? ASLA böyle bir şey yaşanmamıştı ve yaşanmayacaktı...
Bu saatten sonra ne yapacaktım yine aynı şeyler mi sev bitir sev bitir? Hangi aşk gerçek dediğinizde verecek cevabım asla olmamıştı, olmayacaktı... Unutmaya çalışıyordum okulda görünce nefret dolu bakışlarla unutmaya çalışıyordum hayatımın 'ilkini' ha ilki derken ilk nefret ettiğim kişi de oydu ama elden bisey gelmiyordu bu durumda diyebildiğiniz tek şey; Kader ve Hayırlısı buymuş demek oluyor... Aradan aylar geçiyor yaz tatili başlayıp bitiyor yeni bir dönem başlıyor ; 10.Sınıf.
10. Sınıfın ilk gününe o kadar da iyi başlamadım her yakın arkadaşım başka sınıflara verilmişken ben bu sınıfta yalnızdım sanki hiç kimse yoktu ama elden de bisey gelmiyordu başladık neyse dersler falan derken alıştık 2 buçuk ay geçti bir kızla tanıştım okuldan ilk kez gördüğüm tabi okuyan kişi diyecek ki sende bi yerinde dur ben durayım da ah şu gönül ah durmuyor ki ne yapacaksın ? Okulda konuşmaya başladım kızla tabi burcu da ikizler iki dediği birbirini tutmuyor kararsız ikizlerden bu da. Devam edeyim bi kaç his oluşmaya başlamıştı ama kız ikizler soruyorum bugün diyor konuşmak istiyorum yarın diyor konuşmak istemiyorum o gün ondan son bir karar vermesini ve bana mesaj atmasını istemiştim o da kararım konuşmaya devam edelim diyordu. Hayatımda belki de bu kadar kolay sevgilim olmamıştı bu mesajından sonra ki hafta teklifimi edebiyat öğretmenimin derste söylediği bir söz ile etmiştim... " Düşünce insanın içine düşünce yolun yarısı tamamdır " diye başlayan bir teklif ile ettim ve de kabul etti yine kısa süreli bir mutluluk ve ardından gelecek ayrılık tabi ki beni bekliyordu... 15 tatile girmeden önce ayrıldık yaklaşık 1 ay süren bir ilişkiden sonra ancak asla diğerleri gibi ayrılıktan sonra acı çekmedim çünkü o arada yanımda kardeşten öte olan biri vardı. Nasıl mı ?

Bir Umut Var YüreğimdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin