Bu yaz gotik tarsın moda . Gotik stiliniziokulda da yansıtmak isterseniz rocker botlar giyebilirsiniz. ;)♥Okul için bir trençkot satın alın ve etek boyunuzda olmasına dikkat edin. Böylece önünü kapattığınızda okul görünümünden uzeklaşırsınız. Dikkat çekmek isteyenler tercihini canlı renklerden yana kullanabilirler ;) ♥Makyaj yaptığı için öğretmenler tarafından küçük düşürülmeyi kim ister? Meyve aromalı rujlar hem dudaklarını korur, hem hoş bir koku verir, hem de dudak rengini belirginleştirir :) ♥Defter seçimini önemsemiyor olabilirsin ama bu önemli bir faktör. Güzel bir defter çalışma isteğinizi artıracaktır.
Not: Bıyıklı desenler bu yıl çok moda :) ♥Bu yıl okul çantanı floral desenlerde seçerek trende uyabilirsiniz ♥ :)Kendi hırkalarınızı giymek en iyi tercih olsa da buna izin verilmiyorsa asla okul süveteri tercihe tmeyin.. Okul formanızın yeleğiyle daha şık görüneceksiniz.Okulda kalın, orlon çoraplar giymeyin. İnce okul çorapları giyin. Her kızın okul çantasında yedek bir okul çorabı bulunmalı. Çorabınız yırtılıp rezil olmak istemezsiniz herhalde , değil mi ! :) ♥♥Asla yapmamanız gereken şeylerden biri de tozluk giymek! Tozluk modası çoktan geçti! Tozluk giyerek ancak RÜKÜŞ görünürsünüz :) ♥♥Okulda saçlarınızı bu tarz tokalarla renklendirirseniz çok hoş durur (büyük fiyonk tokalardan) ;) Ayrıca çok da moda ♥ Ben aldım bile birkaç tane ;) ♥♥ !!
♥ Okul Telaşı ♥
Diyelim Okula Geç Kaldın, Ve bütün saç modelleri aklından çıktı, ne yapacaksın? İşte bunun için sana kolay birkaç önerimiz var ;)
♥ Düz Saçlıysan, saçlarını yandan ve yukarıdan sıkıca topla. tokana bir kurdele bağla ( olmasa da olur) avcuna biraz saç şekillendirici al ve saçlarının uçlarına dalgalı/kıvırcık bir şekil ver. :) ♥
♥ Katlı Saçlıysan, bir fiyonk toka al ve kenarlardan saçlarını örüp arkada fiyonkla birleştir. ;) ♥
♥ Kıvırcık Saçlıysan, Hafif salık/dağınık bir topuz yap. Önden küçük bir tutam saçı alarak salık bırak. Müthiş olacak ;) ♥
♥ Dalgalı Saçlıysan; Saçlarını yandan bol ör ve kurdeleyle tuttur. Saçının tepelerden fışkırmaması için ise saç spreyi sık :) ♥
Umarım yardımcı olmuşumduur ;) ♥♥ !! Bu saç bandı çok moda ve yapımı da çok kolay !
İsterseniz evde kendiniz bile yapabilirsiniz -ki ben yapıyorum :) - süper duruyor :) Hiç Durmayın deneyiiiiin :) ♥♥ !!(tel üstten bağlamalı bantlar)
Hayır Kıskanmayacağıım :O
Bu Taytlar bu sene çok moda ama hangi mağazalardan alabileceğimizi bilmiyorum :(
Ama çok güzeller bencee ! :) ♥Okulda bu şirin malzemeler gibi kimsede olmayan şeylerden kullanın :) ♥ Bunlarla farkınızı yansıtın! Benim çok hoşuma gitti ya sizin ?? :) ♥♥
♥ Deo Hatası ♥
Okulda terledim kötü koktum diye sakın deodorant kullanmayın ! Bu koku ter kokusuyla karışınca ortaya gerçekten çok acayip bir koku çıkıyor :( Siz de benim gibi roll-on kullanın en iyisi :) ♥♥Okul Çantanızda Mutlaka Birkaç tel toka, Birkaç tane lastik toka, dudak parlatıcısı ve şeffaf oje bulundurun!!!Okulda takmak yasak değilse yandaki gibi aksesuarlar ve neon bileklikler bu sene Çok moda, bilginize(baykuşlu kolyeee)
♥ Popülerlik ♥
Tekrar Merhaba :)
Aramızda Mutlaka yeni okul senesine güzel başlamak, başarılı ve popüler olmak isteyenler vardır .Bunun için Birkaç Önerim var :)
♥ Tarzını Okul Çantana Yansıt! İlgi çekici rozetler, anahtarlıklarla süslemeyi ihmal etme ! :)
♥ Etkileyici konuşmak popüler olmanın en etkili silahlarından, bunu iyi kullan ! :)
♥ Bakımlı eller için Parlatıcı ojeler olmazsa olmaz ! Mutlaka okula sürerek git ! :)
♥ Sınıf Başkanı Ya da kulüp başkanı olmayı başarırsan bir adım öndesindir demektir ! :)
♥ Açık saçlar ! Okulda daha havalı görünmek için açık saçlar her zaman işe yarar. Böyle bir yasak yoksa saçlarını toplama ! :)
♥ Saçları salmak yasaksa o zaman toplu saçlarını şık bandanalarla ve tokalarla donat ! :)
♥ Kendin ol ! Taklit ve özenmeyle değil, kendine özgü tavırlarınla popüler olmaya çalış ! :)
♥ Cool takıl ! Kendine Güvenini Herkes Görsün ! :)
♥Derslerini ihmal etme ! Zeki kızlar her zaman konuşulur ve girdiği ortamda her zaman ilgi odağı olur ! :)
♥Aksesuarlar daima ön plandadır! Kendi tarzını ve ruhunu yansıtan ilginç aksesuarları üzerinden eksik etme ! :)
♥Dudak parlatıcıları, zor zamanların kutarıcıları ! Işıltılı ve meyve aromalı olanları çantandan eksik etme ! :)
♥ Argo kelimelerden ve küfürden kesinlikle uzak dur ! Bu tür davranışlarla popüleritenden ve narinliğinden ödün verme ! :)
♥ Sosyal medyanın bizi ele geçirdiği bugünlerde bu nimetten faydalan! Mesela okulunuzla ilgili bir blog aç ! :)
♥ Şımarık kız olmak işe yarar bir tavır değil ! Ortama göre biraz ağır davran ! :)
♥ Okul kapısından kulaklıklarla müzik dinleyerek gir ! Rengarenk büyük kulaklıklar bu sene çok moda, bilgine ! :)
♥ Çok hafif sürülmüş bir göz kaleminin kimseye zararı olmaz. Ama iyi bir sihirbaz olmalısın, kimse sürdüğünü ispat edememeli ! :)
♥ Beden dersleri formasız görüneceğin mühim anlardan biri. Spor kıyafetlerinin, ayakkabının uyumuna ve şıklığına özen göster ! :)
♥ Yardımsever ol! Okuldan gönüllü topla ve ihtiyaç sahiplerine yardım için ufak tefek kampanyalar düzenle ! :)
♥ Teneffüslerde boş boş oturmak mı? Asla ! Kim bilir bahçede seni bekleyen ne olaylar var ! :)
♥ Etek boyu kısaltmakla popüler olunmaz ! İdeal boyu seçmek senin için daha yakışır bir seçim olacaktır ! :)
♥ Popülerliğe leke sürdürme ! Derste azar işiten kişi asla sen olmamalısın ! :)
♥ Pozitif ve güler yüzlü ol ! Kibirli ve ukala insanları kimse sevmez. İnsanları gülümsemenle bile ekileyebilirsin ! :)
♥ Ve son! Asla ve Asla "Ben çok Popülerim" deme !
Umarım yeterli olmuştur :) Daha fazlası için DreamYou Dergisini kaçırma ! :)