Merhaba arkadaşlar, bu benim ilk hikayem . Dün gece buradan bir arkadaşımın sayesinde cesaretimi toplayıp yazdım . Şu an içim rahat ama tedirginim yine de . Okuyup votelersanız ve bir yorum yaparak benii çok sevindirirsiniz. SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM <3 x.x.
Sabah gözüme vuran güneşin sayesinde uyanmıştım . Bir de şu lanet alarmın ssesi vardı. Alarmı kapatıp ,yataktan çıktım . Ve banyoya girdim. İşimi hallettikten sonra odama geçtim. Bugün büyük gündü , yeni şehirde, yeni okulda ki , yeni kızdım .
Aaovv! Size kendimi tanıtmayı unuttum . Ben Derin , Derin öztürk . 17 yaşındayım . Lise 3 e geçtim. Mersin'den İstanbul 'a annemin işi dolayısıyla taşındık . 5 yaşındayken babam ölmüştü . Babamı fazla hatırlamıyorum, ama hep içimde bir yerlerde bir eksiklik vardı babama ait. Ben 165 boyunda , 49 kilo , siyah saçlı , beyaz tenli , mavi gözlü bir kızım . Sıradan ...bir kız. Hiç bir zaman okulumda, popüler , havalı bir kız olmadım , doğamda yoktu . Devlet lisesinde okuyordum.Buraya gelince annem beni özel birliseye yazdırdı. İnek değildim .Ama derslerim iyiydi. Hiç erkek arkadaşım olmadı . Yani bakireydim , hiç kimseyle öpüşmedim bile. Belki dalga geçebilirsiniz ama ilk öpücük , bekaret benim için öenmliydi . Bunları sevdiğim erkeğe saklıyordum . Neyse şu anlık anlatacağım bu kadar...
Dolabıma doğru ilerledim. Neyseki yeni okulumda serbest kıyafet uygulaması vardı. Dolabımdan beyaz elbisemi ve iç çamaşırlarımı alıp giymeye başladım . Elbisem dizimin beş parmak üstünde bitiyordu . Ve kolsuzdu(kalın askılıydı) .Açık kahve kemeri takıp ve aynı tondakş babetlerimi giydim . Saçlarım belime kadar ve dalgalıydı . Topuzumu açtım ve dalgaların omuzlarıma dökülmesine izin verdim.Makyaj masama oturdum ve rimeli sürdüm ,ardından çilekli parlatıcımı sürdüm . Zaten makyaj yapmayı sevmiyordum .Kahverengi çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim.
Mutfakta annemi görünce yüzümde istemsizce bir gülümseme oldu . O benim her şeyimdi . Yanına gidip yanaklarından öptüm .
-Günaydın anneciğim.
-Günaydın tatlım .
Masaya oturdum ve çayımı yudumlamaya başladım .
-Nasıl heyecan var mı ?
-Hem de nasıl !
-İlk günden okula alışacağına inanıyorum .
-Umarım öyle olur anne.
Kahvaltımızı ettikten sonra annem arabayla beni okulun önüne bıraktı .Annemi öptükten sonra okulun bahçesine girdim . Okul devasa bir büyüklükteydi .Tabi ki eski okuluma göre. Bahçe çok kalabalıktı . Şimdiden gözler bana çevrilmişti . Vücudumdaki tüm kanın yanaklarıma toplandığında bahse grebilirdim. Ah , hadi ama önünüze dönün ! Üzerimdeki bakışları umursamamaya çalışarak binaya girdim .Neyseki müdür odası zemin kattaydı . Müdürün odasına girerek (gereksiz sohbeti es geçiyorum ) sınıfımı ve ders programını öğrenip , dolabımın anahtarını aldım . Sınıfım 11 A 'ydı .MF öğrencisiydim . İlk ders biyolojiydi . Sınıfı bulup önünde bekledim. Hocayla girsem daha iyi olurdu . Öğrenciler bana uzaylıymışım gibi bakıp sınıfa girdiler. Hoca girdikten sonra bende girdim.
-Girebilir miyim hocam ?
-Tabi ,buyur kızım .
-Hocam ben yeni öğrenciyim.
-Tanıt kendini ve boş bir sıraya otur .
-Ben Derin, Derin öztürk . Mersin'den buraya taşındık .
Erkekler sırıtarak ve beni süzerek , kızlar ise üzerime atlayacakmış gibi bakıyorlardı . Bazıları hariç . Ve ben o an yerin dibine girseydim daha iyi olurdu . Umutla sınıfa göz gezdirdim. Ve pencere tarafı en arka sıraya(boştu) oturdum. Ders başladıktan 15 dakika sonra kapı çaldı ve içeriye uzun boylu , son derec yakışıklı bir çocuk geldi . Ve kızların nefesi kesildi resmen . Çocuk 188-190 boylarında ,kaslı , kumral , kahverengi gözlü nefes kesici türden bir yaratıktı .
-Önemli değil Ayaz !
HOcanın seslenmesiyle çoğu kişi rüya aleminden ayrıldı . Çocuk hiç bir şey demeden arka sıralardan birine oturdu . Kimseye bakmadan .
Neyse ki ders bitmişti . Teneffüs zili çalınca yanıma bir kız gelip oturdu . Kız sarışın ve gözleri yeşildi . Gözleri sevinçle parlıyordu.
-Merhaba ben Cansu . dedi gülümseyerek .
-Merhaba , memnun oldum .dedim .Gülümsedim.
-Benle kantine gelmek ister misin? Hem de tanışıp kaynaşırız.
-Tabi ki ,neden olmasın . dedim ve gülümseyerek kalktık .
Kantine gidince bir tost ve meyve suyu aldım . Cansu da aynısını aldı . Ve bir masaya oturduk .
-derin çok merak ettiğim bir şeyi sorabilir miyim ? dedi gülümseyerek.
-Tabi ki .
-Mersin gibi bir şehir bırakılır mı ? dedi gülümseyerek .
-Benim babam 5 yaşındayken öldü . Cümlemi duyunca gülümsemesi silindi .
-İstersen devam et---
Cümlesini kestim.
-Yok sorun değil . dedim gülümsedim. Babam ölüce annemle yaşamya devam ettik ama artık Mersin bize ağır geliyordu . Annemin işleri de çıkınca buraya geldik .
-Hımm, anladım . İyiki de gelmişsiniz.
-Neden ?
-Çünkü bu okuldaki bütün kızlar zengin ve havalı ama sen öyle birine benzemiyorsun ve değilsin. Sana kanım kaynadı . Senle çok iyi arkadaş olacağıma eminim.
-Ben de öyle düşünüyorum . dedim ve güldük .
Kantine Ayaz ve grubu gelip çaprazımızdaki masaya oturdu . Tüm kızlar ağızlarını açıp Ayaz'a bakıyordu . O ise hiç bir kıza bakmayıp ,arkadaşlarını dinliyordu .Gerçekten yakışıklıydı . Bu düşüncemden ötürü utanıp başımı tostuma eğdim ve yemeye devam ettim. Kesin kıpkırmızı olmuşumdur . Başımı tekrar oraya çevirdiğimde Ayaz'ın bana baktığını farkettim. Bakışlarımız çarpıştı . Gözleri insanı kendine çekiyordu . Gözlerimi yeniden tostuma çevirdim . Biraz yedikten sonra göz ucuya oraya baktım ve bu gerçekten iyi değildi .
AYAZ . HALA .BANA. BAKIYORDU .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayazda Kalmış Derin'in Hikayesi
Teen FictionBen Derin,Derin Öztürk.17 yaşındayım. Babamı 5 yaşındayken kaybettim.Hayatım sıradandı. Her genç kızın sahip olabildiği bir yaşamım vardı.Ta ki... Yeni okulumda, Ayaz ile karşılaşıncaya kadar...Nefes kesici bir çekiciliği vardı. Gözlerinde bin bir...