AYNADAKİ İZLER

550 17 1
                                    

ARKADAŞLAR BU YETİŞKİN KURGUDAKİ İLK HİKAYEM . VOTE VE YORUMLARINIZA İHTİYACIM VAR. FAZLA VOTE GELMEZSE DEVAM ETMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM. İYİ OKUMALAR...

öylece birbirimize bakıyorduk.uzun zamandır benle yapmadığı şeyi yaptı.''konuştu''.halbukı biz gözlerimizlede konuşabilirdik öyle değil mi sevgilim ? ve ağzından çıkan sözler bana cennete düşmüşüm hissi yarattı.

''gözlerin,gözlerin çok güzel.İnsan , derinliğinde kayboluyor sanki...keşke, keşke bende hep bakabilsem kaybolsam o derinlikde...'' tam konuşmak üzereydimki biraz daha konuşmaya devam edecek olursa, yüzümün rengini alacak kırmızı dudaklarıma işaret parmağıyla dokundu.konuşmaya devam etti.''Aşk , aşkı en iyi sen bilirsin Brianna''daha fazla konuşmasına izin vermeden dudaklarımda dolaşan parmağını çektim.''Hayır Vincent aşk diye birşey yok , aşk aptalların işidir  ''.dedikten sonra sigara külü dolmuş kül tablasının yanındaki birayı kafama diktim.Ahşap evi incelemeye başladım.Buraya çok gelmiştim ama tek geceliklerden değildim.Birayı ağzımdan püskürtmemi sağlayacak bir cümle kullandı.''O zaman aptalsın''.Alayla güldüm ama ona bakmıyordum.Sinirle gözlerimizi buluşturdum.İlk başta dikkatimi toplayamasamda konuştum.''Sen kendini ne sanıyorsun ?''.

Güldü tek yaptığı şey gülmek oldu.

"Ah hadi ama Brianna , Leo dan hoşlandığını söyleme bana " dedi ve dudaklarını dudaklarımla buluşturdu.

Hemen ondan ayrıldım ardından dudaklarımı yaladım onunda yaptığı benden çok farklı birşey değildi.

"Bu seni ilgilendirmez pardon da benim neyim oluyorsun ?".

güldü hep gülüyordu zaten cevap vermek istemediğinde yaptığı tek şeydi. "Neyin mi oluyorum ?" dudağını dişledi..Bende dudaklarımı dişledim."Sevdiğin adam olarak sana istediğim soruyu sorabilirim." dedi ve ardından üstünde yılan şekilleri olan çakmağını aldı ve şekilli dudaklarında duran sigaraya götürdü. O an içine çektiği nefes olmak istedim.Ama ben Brianna Walker'dım kimseyiarzulamazdım,onlarbeniarzularlardı.

"Evet haklısın seni arzuluyorum " dedi,sigarasından bir nefes daha çekerken ...

"Kahretsin"diye mırıldandım .Seslidüşüncegibibazıruhsal bozukluklarım vardısanırımiçimdendüşünmekpekmümkün olmazdı benim içinzaten yanımda dikkat dağıtıp benikendine , karanlığınadahaçokçekenbirivarken....

♧♧♧

Porsche'ye binip evim saydığım bir tür "Saray yavrusu" 'na yol aldım.Aklıma yine o geldi.Ne zaman çıkıyordu ki zaten ?Gaza dahada kökleyip hızlandım.Eve geldiğimde hızla arabandan indim.Leo'nun beni sorgulamasından nefret ediyorum evet o iğrenç adamla evliydim.Sırf para için o adamla evlendiğim güne lanet etmiyorum değil.

Kapıdan girdiğim an merdivenlere yol aldım . Kimseyle konuşmak istemiyordum.Merdivenleri çıkarken üstünde benim geceliğim olan kadın indi.Ve yanımdan Kuğu misali süzüldü , öylece kaldım. Tabiki kıskanmamıştım ama benim kıyafetlerimle benim evimde beni takmadan neyse daha fazla konuşamıycam.Yukarı sinirle çıktım. Leo odada yarı çıplak bir şekilde sigarasını içiyordu.Ona tiksintiyle baktım.Beni görünce ifadesiz bir şekilde yüzüme baktı.

"Nerdeydin ?". Cık cık cık yanlış seçim bu nasıl bir soru kalıbıdır öyle.

"Anlamadım ? ".

"Soruma cevap ver Brian" . Pislik yaşlı budala bana Brian demesinden nefret ettiğim için yapıyor.

"Sanırım aşağıdaki yellozla beni tanıştırmayı düşünüyorsun kimle yattın bu sefer ? " dememle yerinden doğruldu.

"Ah Brian çok aptalsın" dedi ve ayağa kalkarak bana yaklaştı.

Hiç konuşmuyordum çünkü çok sinirliydim.Dahada yaklaşıp beni öptü.Hiç karşılık vermiyordum.Ama o karşılık beklercesine dahada çok sömürüyordu dudaklarımı. Karşılık vermeyeceğimi anladığında yüzünü buruşturdu.

Kulağıma eğilerek ;

"Vin ile geçirdiğin gece yeterince ateşli miydi ? Birlikte devam etmemizi ister misin ?".

"Bu bir saçmalık"dedim.Onu ittirerek ardından elimin tersiyle o görmeden akan göz yaşımı sildim.

Beni ağlarken görmemeliydi.Ben güçlüydüm.Kimse beni üzemezdi.Küçük çaplı kahkaha attı.

Herşey boka sarıyor diye geçirdim içimden.

"Brian şimdi ben sana o sürtükle yatmadım desem inanır mısın ?".dedi

Hayır anlamında kafamı salladım.

"İşte sen buna inandığın gün bende sana inanacağım" dedi.

Kendi kendime yapabilirsin yapabilirsin deyip paraya elveda dememem için olması gereken şeyi yaptım. Belki sonunda kendimi Vincent'e karşı suçlu gibi hissedebilirdim ama kimin umrunda...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYNADAKİ İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin