De vreo câteva zile am tot avut ideea aceasta de fanfiction, dar mi-a lipsit fix ce era mai important : ship-ul. Eram tentat la început să fac ceva RinRei sau BokuTsuki, dar gândindu-mă mai mult mi-am dat seama că nu s-ar potrivi prea mult cu ceea ce am eu în minte.

Și apoi mi-am amintit de RomPol și mi-am dat seama că acest ship merge perfect cu ce am în cap. Acum, sincer vorbind, încerc să evit fanfiction-urile Hetalia, în mare parte din cauza ship-urilor. De aceea, în acest fanfic nu va fi decât RomPol. Posibil pe parcurs să mai bag vreun cuplu, dar asta v-a depinde de context.

Așa, acum că m-am făcut înțeles legat de ship, să continuăm :

- Acțiunea acestui fanfic se petrece într-un loc inventat, într-o perioadă de timp aleatorie (motiv pentru care, dacă găsiți ceva ciudat prin fanfic, acesta este motivul)
- Gen, iubesc faza cu "gen" a Poloniei și n-am de gând să o scot indiferent ce (nu mai zic că și eu am acest "tic", dar apare când vorbesc foarte mult)
- Îmi cer scuze de pe-acum pentru faptul că vor exista personaje negative. Nu vreau să fac pe nimeni din Hetalia un personaj negativ, dar este nevoie pentru plot.
- Conține magie și lucruri supra-naturale
- Conține moarte a personajelor
- Deși este un Hetalia fanfiction, garantez că se poate citi și fără să știi anime-ul sau să fi citit manga, ținând cont că mă voi lega foarte puțin spre deloc de asta.

Nume utilizate în fanfic (în ordinea apariției) (căci nu toate numele sunt oficiale și vreau să mă asigur că nu există confuzii) :

Polonia - Feliks Łukasiewicz
România - Vladimir Popescu
Lituania - Toris Laurinaitis
Anglia - Arthur Kirkland
Ungaria - Elizabeta Héderváry

=Personaje vor mai fi adăugate pe parcursul fanfic-ului. Dacă cumva apare vreun nume nou, al cărui personaj nu știi cui aparține, reîntoarcete aici să verifici=

Acestea fiind spuse, spor la citit! (Aș aprecia foarte mult dacă ați lăsa și o părere? Mulțumesc)

Twpsyn

Data scrieri : 28 martie 2018

Data postări : 23 august 2018

Valea Sangriento //România X Polonia//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum