Ikki waar ben je. Ikki! Ikki!? Hebben Julie Ikki gezien? Nee. Hahahahah ahhaha jij, JIJ wilt mij uitdagen. Ja is daar iets grappigs aan. Nee niets behalve dat ik de afgelopen jaren de beste van de school ben met robattles. O Ikki daar ben je, wil je mijn nieuwe blog lezen? Nu even niet Erika. Samantha gaat tegen een eerste jaars robattelen. Samantha wint altijd in robattles hij heeft geen schijn van kans. Maak hem af Samantha ja baas. Wie zijn dat die Samantha aanmoedigen? Vroeg Ikki. O dat zij Sloan en Spike ze volgen Samantha altijd. Oké als jij tegen mij wilt robattelen, kom maar op dan. Oké maar als ik win pest jij niemand meer en geef jij jou medabot aan mij! Oké en als ik Samantha win dan krijg ik jou medabot. Oké prima. Er vind een robattel plaats op het schoolplein. Het is Samantha met haar medabot: Peppercat VS een eerste jaars jongen met een standaard medabot. 3 2 1
Robattel
Peppercat electroshock. Neeeeeeee
Ik zij je toch geen schijn van kans. Einde Robattel Samantha is de winnares. Samantha is best goed vind je niet Ikki? Nou een op een maak ik Samantha af ik hoef geen eens moeite te doen zij Ikki. O is dat echt waar. Wat!? Ja ik heb alles gehoort Ikki zij Samantha. Hoe kan je van mij winnen als je geen eens een medabot hebt. Hahahahah ja zijden Spike en Sloan. Ehh nou ik heb eh zondag een medabot zij Ikki. Op is dat echt waar, nou dan vind je het vast niet erg als ik je zondag morgen uitdaagt voor een Robattel. Ja ik vind het prima op het schoolplein. Oké ik zal er zijn. Hahahahah. En lachend lopen Samantha, Spike en Sloan weg. Ikki je kan niet van haar winnen je hebt geen medabot. Ja ik weet het. Laten weten naar de meda shop lopen. Oké. En tijdens het lopen praten ze nog even verder. Maar Ikki vraag gewoon aan je ouders of ze een medabot voor je willen kopen. Ja dat heb ik al een keer gevraagd maar ze zeggen dat ik het zelf moet kopen. O kijk daar is de Meda shop. Ah Ikki kom je om een medabot te kopen zij Henry (winkel eigenaar). Ehm nee. Mijn ouders willen het niet voor mij kopen en ik heb niet genoeg geld. O hoeveel geld heb je dan Ikki zij Henry. Ehm. En Ikki fluisterde in henry's oor hoeveel geld hij had. Ooooh?! Ehm ik heb geen medabot voor die prijs. Oooo wacht ik heb er wel een kijk dezeWow zij Ikki. Wauw zij Erika. Ja deze medabot is Best oud en goedkoop maar doet het super! Zij Henry. Hahahahah wie koopt er nou zo een medabot. Ja hahahahah. GA NU UIT MIJN WINKEL!!!!! Zij Henry woedend. Ahhaha. Erika ik ga denk ik naar huis. Tot morgen Ikki. Tot morgen Erika.
Even later waren Spike en zijn medabot Crosserdog aan het lopen in de avond. Crosserdog we gaan even naar dat steegje daar zijn meestal medaparts zo goed als nu. Maar toen hoorde Spike iets uit het steegje. Hij rende er naar toe en zij: wie is daar. Wat een mooie medabot hoort Spike. Ja geef hem maar aan ons hahahahah. Ow het waren 3 gitaristen. Ahhaha moet ik mijn medabot aan Julie geven. Dan moet je hem eerst winnen een een robattel. Ahhaha oké. Demon transport. Waaaaah hebben Julie allemaal een medabot met een demon medabot. Boem! Crosserdog neeeeeeee! Niet mijn Crosserdog. Spike rende weg naar Samantha en Sloan. Baas ze hebben mijn Crosserdog gestolen. Wie? Vroeg Samantha. Ehh een paar gitaristen. Ahhaha een paar gitaristen Hoe kunnen die jou afmaken in een robattle. Nee ze waren super sterk ze hadden demon medabots! Hahahahah ik zal ze een lesje leren waar zijn ze? Vroeg Samantha. Ehh ze zijn altijd bij de fontein denk ik. Oké dan gaan we morgen ook naar de fontein.
Stomme medabot ik heb et gewoon geen. Waaaaat!? Iemand gooit een medaille in het water! Yes yes yes! Zij Ikki
De volgende dag.
Klop klop. Ikki ben je thuis? Ja ja Erika ik kom eraan. Je gaat vandaag tegen Samantha robattelen. Zij Erika. En je hebt nog geen medabot. Ja dat klopt ik ga gewoon naar de fontein en zeg tegen Samantha dat ik geen medabot heb. Goed idee Ikki. Kom wel gaan.
Daar zijn ze baas. Zijn dat de gitaristen waar je het over hebt. Hahahahah ik sluit bij Julie aan zij Samantha tegen de bende. Oké. Samantha daar ben je....
Genoeg kom op jongens we maken die domme Ikki en Erika af. Zij Samantha. Wat hoezo mij? Vroeg Erika. O wat een mooie medabot heb je geef maar hier nu!!! Wat neeee! Ikki help me. Ehh wat moet ik doen vroeg Ikki in zijn hoofd.
Op dat moment rende Ikki weg.
Ikki!!!!!! Help
Egh wat kan ik doen geen medabot geen enkele medapart.
Maar toen zag Ikki een meneer met heel veel kuikentjes. Weet je jongen zij de meneer. Soms moet je blij zijn met wat je hebt. Dus koop een van mijn kuikentjes ooh. Ikki was all weg. Die man had helemaal gelijk. Ik koop de medabot van Henry. Henry ik koop hem nu ik wil hem! Je je wilt hem? Ik had altijd all gedacht dat Ikki een medafighter zal worden. Zij Henry in zijn gedachten. Oké hier heb je hem. Kijk nu gaan we hem in elkaar zetten. Zij Henry. Kijk dit is de tinped van de medabot. Het is een soort skelet. En hier zijn de medaparts. Dat zijn onderdelen van de medabot. Nu hoef je hem alleen in elkaar te zetten en dan nog een medaille. Deze medaille. Zij Ikki. Want maar hoe kom je aan die medaille. Oké nu geef je hem nog alleen een naam. Zij Henry. Hmm ik noem hem... Metabee. Oké metabee kom mee. Oké Samantha nu gaan we robattelen. Hahahahah heb je nu wel een medabot? Ja nu wel!!!