Děkuji všem,kteří se zúčastnili hlasování. Vyhrál to Yoongi s 9 hlasy a hned po nem byl Jimjn se 7 hlasy. Pokud jsem udělala chybu v počítání, tak se velmi omlouvám.
Teď si ale užíjte story time❤Noc s Yoongim
a ostatnímiNádherný den a já musím být doma, protože kluci v dormu něco řeší a já tam nesmím být, protože to je vysoce tajné...
Pff. Yoongi mi to stejně řekne. Přeci před sebou nemáme žádné tajemství, takže proč toto všechno? Pokud se něco děje, chci to vědět. Musím to vědět.
Akorát jsem přemýšlela, že půjdu ven, když mi zazvonil telefon. Kdo mě asi shání? Očividně někdo vytrvalý, protože telefon stále zvoní a já ho ještě nemůžu nahmatat pod polštářem. Yoongi mě zkazil...nebo jsem ho zkazila já?
Ah...tady je! Ani jsem se nekoukala, kdo mi volá a zvedla jsem to.
"Halo?" Zeptala jsem se a čekala nějakou reakci.
"Y/N! Co ti trvalo tak dlouho?" Zeptal se mi známý hlas. Jimin.
"Ani se neptej. Děje se něco?" Ten mi píše nebo i volá převážně v noci a i když ví, že jsem s Yoongim, tak v tom je vždy nějaký sexualni podtext..."Dostali jsme od Yoongiho za úkol ,tě vyzvednout a dopravit do dormu i s věcmi na spani. Takže šup. S Namjoonem jsme na cestě." Poté hovor položil.
Nic divného, že Yoongi posílá kluky, aby mě vyzvedli. Doma je přeci nejlépe. Tak jsem se sbalila a jen čekala až se ozve klaksón. Popravdě se divím že vzhledem k Namjoonové pověsti to auto ještě jezdí...
Nemusela jsem čekat dlouho a už jsem byla v dormu, ale to co jsem viděla... to nebylo ani v mých nejdivnějších snech. Bože, co se tu stalo? Nějaké sluneční erupce?
Kookie se v sedě houpal ve slabě osvětleném koutě a po tvářích mu tekly slzy, které dopadaly na zem. Co se mu pro Boha stalo?
Tae tancoval po pokoji s transparentem na kterém stálo: AŤ ŽIJÍ UPÍŘI A VLKODLACI! Stmívání is real!
Vlastně.... u něho se ani nedivím...
Ale když začal říkat: "kousni mě Roberte! Teda... Edwarde." Bylo celkem neobvyklé.Hobi stál ve středu místnosti a ukazoval na jednotlivé členy této podivné sešlosti se slovy 'byl to tvůj nápad?' Potom ukázal na Jungkooka a tam nastala změna a řekl: tvůj nápad to být nemohl."
Že občas řešíme cringe, ale toto je dost divné..
Přistála mi ruka na ramenou a Yoongi si mě přitáhl do objetí a dal mi lehkou pusu na tvář.
"YOONGI! Ani se jí to nesnaž navrhnout. Zakazuju to! Žádné z mých dětí to nepodstoupí a obzvlášť ne tvoje děvče. Koukej jak dopadl Kookie!" Rozčiloval se Jin, který právě vešel do místnosti. Sakra! Já už to chci vědět. Vsichni to ví a já ne...
"Však klid. Jsem si jistý, že s tím bude Y/N souhlasit." Uculil se Gi a podival se na mě a ja mu úsměv oplatila.
"No právě ze Y/N musí být asi postižená pokud s tim bude souhlasit a to ona neni takže nebude souhlasit." Oponoval Jin"Ale jak můžu souhlasit nebo ne když nevím o co jde?" Už mě nebavilo jen poslouchat. Ale asi jsem to říkat neměla, protoze byl u mne hned Taehyung a skakal dokolečka.
"Yoongi našel nějaký starý barák v lese a prý v něm měli žít klany vlkodlaků a kousek od toho mista i klan upírů! A on chce abychom ram přespali." Vysvetlil a ja to jen sledovala s otevřenou pusou.
"To je... to je skutečně..." začala jsem ale do řeči mi skočil Jin
"Já vám to říkal! Heč!"
"Dobrý nápad." Dokončila jsem svou myšlenku./time skip/
Podlaha vrzala pod jakýmkoliv naznaku pohybu, ale nikde nebylo stopy po ničem vlkodlačím.
Do jednoho okamžiku
Zapalili jsme si olejove lampy a chystaly se spat, když se začaly objevovat strašidelné stíny připomínající bytosti. Začaly padat veci ze stolu, polic i skříní.
Kookie se třásl jako osika a tiskl se k Jinovi a Namjoonovi, kteří se nechali přemluvit a v současnou chvíli toho očividně litují.
Tae běhal po místnostech a hledal svého možného příbuzného nebo někoho kdo by ho mohl proměnit. Jimin si upravoval stále dokola úchop baseballové pálky a kam zmizel Hobi mi není známo. Yoongi ale spokojeně ležel u lucerny a nic neřešil, protože spal.
Už jsme tam byli všichni a nikdo z nás se ani nehl ale i tak byly slyšet kroky na půdě. Kdo to dělá?
Po půlnoci se začaly ozývat i divné zvuky. Něco mezi vrčením a chrapotem, ale občas i mňoukáním. A my se jdeme rovnou za úplňku...
Přitiskla jsem se víc k Yoongimu a nechala se objímat a zahřívat. Musím se pokusit usnout. Přinejhorším mě sežere vlkodlak. To zas není tak hrozné...ještě by u toho mohla být Medúza...
Ráno, když už svítilo slunce, se nám podařilo odhalit, kdo nás celou noc rušil a děsil pomalu k smrti. Byl to černý korour a k tomu všemu snedl všechno jidlo co Jin uvařil na naší expedici za vlkodlaky...
Vzala jsem ho do náruče, ale to už byl u mně Hoseok s koštětem a křičel: "dej ho na zem! Sežere tě! Je to krvelačná bestie!" A máchal kolem sebe koštětem kamo psychopat.
"Ne, adoptujeme si ho." Rozhodla jsem a přidal se ke mně Tae, Yoongi i Namjoon (ten z důvodu aby nebyl největší ničitel v dormu)
"Y/N má pravdu." A tímto jsme v dormu uvítali nového člena.Doufám, že se vám tento story time líbil😊 chtěla bych upozornit, že děj vznikl během 10minut ve škole za pomoci AriaMDixon, tudíž neni nic moc😅
Pokud se vám líbil a chtěli byste víc podobných příběhů, zanechte mi tuto skutečnost v komentáři a ja se pro dnes loučím❤
ČTEŠ
k-pop imagines [cz]
Fiksi PenggemarVšechny naše sny budou buď jen sny a nebo skutečností za několik let. Proto vám přináším něco co vám může pomoc, vytvořit tyto sny. Bavte se