Uzun sure sarıldıktan sonra kalktım artık böyle olmamalıydı anneme bi sozum vardı onu tutmaliydim . Buğra kalkti cenazenin üstünden bir hafta geçmiştı ikimizde beter haldeydik . Ben buğraların evine taşındım tek başıma da kalırdım fakat buğra çok ısrar etti
Alismaya çalışıyorduk ben annelerin odasına hiç dokunmamistim ciktigimizda nasılsa hala aynıydı ev hala onlar kokuyordu. Böyle günlergeçti bu sene üniversiteye gidecektik icimizde aynı bölümü istiyorduk muhendislik ikimizde kazandik.üç ayın sonunda ikimizde aynı okula gitmek için hazırlamaya başladık üç ay boyunca hiç bir şey yapmadık. Hep ederdik nasıl eğlenelim ki. Bu gün üniversitede ki ilk günümüzdü sabah kalktım hazırladım ama buğra bey henüz kalmamıştı onu uyandırıp kahvalti hazırlamak için mutfağa gittim. Cayi koydum sonra da bir kaç kahvaltılı koydum hiç uğraşamazdım .
"buğra aşağıya in hadi yaa senin yüzünden geç kalacaz " diye bağırdım
"geliyorum " dedi beş dk sonra aşağıya inince hamaney hızlı bir kahvalti yaptı . Bugün psikoloğa randevum vardı . Anneler den sonra toparlanma zaman aldı buğra beni psikoloğa gönderdi. Kendisi de çok kotuydu ama güçlü olmaya calisiyordu bunu biliyordum o da acı cekiyordu onu en iyi ben anladım ben bunları dusunurken buğra
"yine daldın" dedi.
Gülümsedi
"yoo hadi hızlı ol senin yüzünden geç kalacagiz" dedim
"tamam yaa hepsini boğazıma dizdin "
"ben sana kalk dedim bahane hızlı ol cok uyuşuksun"
"off tamam yaa kalk senin bugün randevunun vardı dimi "
"evet "
Sonra Hızla masayi topladım ve kapini önünde ki ayakkabilarimi ayağıma çektim . Eylül ayındaydik ve hava biraz serindi .hemen arabaya bindim aslında artık arabaya binmeye korkuyordum ama buğra yüzünden biniyordum . Arabada bugrayi beklerken ben de radyodan müzik açtım. Buğra gelince okula gittik ilk gündü ve malesef sınırlarımız ayrıydı.sınıfına gittim çoktan erken değildi. Hocayi bekliyordum arada kapıda giren cikanlara bakıyordum o sırada kapıdan bir yakisikli girdi sen nesin öyle yaa çok tatliydi .
Çoook özür dilerim çok geç geldi biliyorum ama yorum vote olmadigindan canım yazmak istemiyor bu arada o tatlı çocuk ortalığı karistiracak hikaye yeni başlıyo :DHızla masayi topladım ve kapini önünde ki ayakkabilarimi ayağıma çektim . Eylül ayındaydik ve hava biraz serindi .hemen arabaya bindim aslında artık arabaya binmeye korkuyordum ama buğra yüzünden biniyordum . Arabada bugrayi beklerken ben de radyodan müzik açtım. Buğra gelince okula gittik ilk gündü ve malesef sınırlarımız ayrıydı.sınıfına gittim çoktan erken değildi. Hocayi bekliyordum arada kapıda giren cikanlara bakıyordum o sırada kapıdan bir yakisikli girdi sen nesin öyle yaa çok tatliydi .
Çoook özür dilerim çok geç geldi biliyorum ama yorum vote olmadigindan canım yazmak istemiyor bu arada o tatlı çocuk ortalığı karistiracak hikaye yeni başlıyo :D