Gezinti

63 0 0
                                    

Okuldan gelmistim ve cok yorgundum. Yemek yiyip ders çalışmadan yatağa gittim. Ne kadar uyuduğumu hatırlamıyorum ama bir iki saati geçmiştir. Yatağımın kenarındaki masanın üzerinde duran telefonu elim aradı. Telefonu bulduktan sonra elime alıp instagrama girdim. Evet bugün pazartesiydi ve Söz dizisi vardı. Saate baktığımda dizinin özetinin olduğunu fark ettim. Yataktan kalktığım gibi oturma odasına gittim.Evde anneannemler var. Cünkü onlarda kalıyorum. Babamın işleri yüzünden başka sehire tasınmak zorunda kaldık ve benimde liseye ilk adımımdı. Bu yüzden okuluma burada gitmeye karar verdim. Ev kalabalık eşinden ayrılan dayım ve daha üniversite okuyan tatlış teyzem. Oturma odasına çıktığımda kulagıma gelen televizyon sesi... Dizi başlamıs demekki. Diziye baktıktan sonra odama çekilip sosyal medyada paylaşılan Tolga Sarıtaşın fotografına yorumlar yağdırdım çok seviyorum onu. Tolgaaaaa... diye yaptıgım yoruma Damlaa... diye gelen yorum beni cok şaşırmıştı. Kadermi desem yoksa... Herneyse ben bu çocuga gıcıklık vermesine sinirlenerek onun verdiği mesajlara cevap veriyordum.20 Aralık tesadüfün basladığı an. Sonrası ne mi?Bende bilmiyorum takiplestik bir süre daha sonra instagrama attığımız storyleri cevapladık işin sonu nereye vardı biliyor musun?Ben bilmiyorum.

ÇOK ÖZLEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin