1. nap

306 6 1
                                    

Saját stílus
Az elmúlt másfél évben elég sokat fejlesztgettem a rajzkészségemet, mert katasztrofális volt. Most sem tökéletes, de már tudok egészen antropomorf embereket rajzolni😂 (a képek minősége nem a legjobb, de elfogadható)

 Most sem tökéletes, de már tudok egészen antropomorf embereket rajzolni😂 (a képek minősége nem a legjobb, de elfogadható)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nos, ő Rubellite, a kedvenc OC-m. Az egyik nem dokumentált sztorim főszereplője. A háttérsztoriját röviden elmondom, de nem szükséges elolvasni, mert a rajzok szempontjából kb mindegy.

Rubellite a Földön született, de nem ember. Ő és egypetéjű ikertestvére, Azure, "Elfajzott" ahogy az emberek és a Kormány hívja őket. Az Elfajzottak egy génmutáció miatt alakultak ki, amit a Kormány egyik titkos nukleáris kísérlete okozott. Ennek a mutációnak a következtében vagy a vizet, vagy a tüzet tudják irányítani. Viszont ha egy párnak Elfajzott gyerekei születnek, mindkettő meghal, mert az újszülöttek elszívják szüleik életenergiáját. Az erősebb tűzirányítóknak, pl Rubellite-nak tűzvörös haja van, a gyengébbeknek fekete. Az erősebb vízirányítók, pl Azure hajszíne kék, a gyengébbeké tejszőke.
Miután elárvultak, az Elfajzottakat külön nekik szánt intézetekbe helyezik, így Rubellite-ot és Azure-t is. 10 éves koruk körül azonban őket is és minden más Elfajzottat föld alatti bázisokba szállítanak, ahol kemény kiképzést kapnak. Néhány évvel később néhányukat kiengedik. A vezetők hamar észreveszik, hogy Rubellite és Azure kimagaslóan a legtehetségesebb az erejével, de kettőjük közül Rubellite kerül ki többször győztesként a gyakorló csatáikból. 17 éves korukban Azure-t kiengedik, de Rubellite-ot nem. Tűzirányítót még sosem engedtek ki.
(Ez az expozíció, maga a cselekmény csak itt kezdődött XD)
Rubellite kiszökik, és látja, hogy a Földet teljesen befagyasztották (ezért van pullóverben a rajzokon). Az összes ember elpusztult, a Kormány tagjain kívül. Meg kell találnia húgát a végtelen fagyban a kormány látókörén kívül maradva, de közben egy szövetségesre tesz szert és általa sok tiokra is fény derül. De a harcuknak nincs vége Azure megtalálásával, mert ők az egyetlenek, akik forradalmat tudnak indítani, és megdönteni a Kormány diktatúráját az Elfajzottak felett.

Ja, "röviden" ennyi

50 napos rajz kihívásWhere stories live. Discover now