Denizden Çıkan Sevda

175 8 2
                                    

  Denizden Çıkan Sevda 1.Bölüm Hızır erkenden kalkmış, kahvaltısını hazırlar ve yemeye başlar o sırada kapı çalar Hızır kapıyı açar arkadaşı Selim gelmiştir . Selim:günaydın kardeşim Hızır:günaydın içeri gel da kahvaltı yapıyordum bende içeri geçer Selim hızırlar kahvaltıyı bitirir;Meryem: ev meryem:baba kahvaltı hazır geldim kızım Meryem çayları koyar Meryem: sen bugün işe gelme istersen babacım yüzün soluk gibi Hulusi:yok iyiyim ben kızım meryem:eminmisin baba Hulusi:Eminim kızım Meryem:peki meryemlerde kahvaltısını bitirir balıkçı tezgahına gelirler Meryem:abeylerim ablalarım istavrite gel palamuta gel gel vatandaş taze bunlar müşteri:kilosu kaç para kızım istavrit 5 hamsi 3 Ablacım müşteri:ordan yarım kilo istavrit alıyım kızım Meryem hazırlar Hulusi amca birden fenalaşır meryem:baba iyimisin Hulusi:iyiyim kızım iyiyim Hızır'da balıkçı teknesinde balıklarını satmaya başladı Hulusi dahada kötüleşir baba sen gidip dinlen istersen Hulusi:sen tek başına halledebilicekmisin? Meryem:evet baba Hulusi:peki kızım hulisi Eve gider akşam olur meryem işini bitirir eve gitmek için yürümeye başlar karşıdan gelen iki üç serseri meryemin yolunu çevirir sen ne güzel bişeysin bebegim Meryem:rahat bırakın beni imdat Hızır Meryemi ve serserileri görür kızı rahat bırakın lan serseri:Sanane birader anasımısın hızır:kızı rahat bırakmazsanız eceliniz serseriler bıçak çıkarır Hızır kavga eder adamlarla Hızır'ın omzunda kan vardır Meryem:omzun kanıyor Hızır:iyiyim ben Meryem:olurmu enfeksiyon yapar tedavi lazım Hızır:ben hallederim Eve gidince meryem:olurmu öyle şey benim hayatımı kurtardın sana teşekkür etmeme izin ver Hızır ve meryem meryemin evine gelirler Hulusi amca uyumuştur Meryem:geç içeri Hızır:teşekkür ederim Meryem sağlık takım çantasını getirir yarasını tedavi eder Meryem:bitti geçmiş olsun Hızır:Ellerine sağlık zahmet oldu sanada Meryem:sen benim hayatımı kurtardın ben naptımki Hızır gitmek için ayağa kalkar gözü kararır koltuğa oturur ve Meryem elinden tutar göz göze gelirler Bölüm Sonu:Hızır Meryem acaba aşıkmı olmuştu? Hulusi babanın nesi var neden hastadır? Hepsi ve daha fazlası gelecek bölümde...  

Denizden Çıkan SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin