Kurtarıcı Meleğim

68 1 0
                                    

-TANITIM-

Belki çok bir şey istememiştim hayattan . 

Sadece beni bu beladan kurtaracak ufacık beyaz bir ışık . . .

Her zaman ki mahvolmuş sıkıcı anlamsız hayatıma veda edebilir miyim ?

En yakın dostum içkimle arabamı çektiğim sahhil kenarında yine düşüncelerle içimdeki hissizlikle baş başaydım . . .

Ben hiç sevemiyecektim birini . . . 

Aşk nasıl bir duyguydu . . .

Hayatım boyunca değer verdiğim çıkmadı hem sadece altımda ki kadınları inletmek başka bir şey yok . . . 

A bide babamın hatası yüzünden sevmediğim değer bile vermediğim sarışın boyalı bir sürtükle beraberim . . .

Ama acı çektirmek en büyük zevkim ben bir HİSSİZ , SADİST , MAZOŞİST in tekiyim . . . 

Annem ben sekiz yaşındayken kanser yüzünden öldü . . . 

Hepsi de babamın yüzünden . . .

Şirketi kendi üstüne geçirebilmek için annemi öldürdü . . . 

Öldürdüğü yetmiyormuş gibi masum insanların ailelerinde ki çoğu kişiyi öldürdü . . .

Tabi o yenilmez Mehmet Soykan . . . 

Bugüne kadar kimi öldürdüyse hepsinin hıncını ben alacaktım . . . 

Ama bu intikam yolunda hiçbir his beni bu yoldan alı koymamalıydı . . .

Tamamen DUYGUSUZ , HİSSİZ  olmalıydım . . . 

Ta ki o gece sahil kenarın da yaptıklarımı düşünürken güneşin batışını izlerken onu görene dek . . . 

O kocaman gülümsemesi çocuksu hareketleri sanki hayatında hep mutlu hiçbir güç onu yenemez sanki Hayat Işığım . . . 

Acaba beni bu karanlık kalmış boş dünyada yaşamak için bir sebep olur muydu ? 

Hiç düşünmeden yanına gittim :

Benim KURTARICI MELEĞİM olur musun ? 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kurtarıcı MeleğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin