_______________
Special Chapter
___________________________________________________
Mereka Hidup Bahagia kini, Baekhyun dapat berpindah berkerja diseoul dan Kembali dihospital HAN dan berpangkat agak tinggi dalam Hospital sana.
Baekhyun langsung berpindah kesini dan duduk bersama suami dan anaknya di bumi seoul ini.
Syarikat Milik Chanyeol kini Lebih berjaya dan Kini Syarikatnya terkenal diseluruh Dunia, Dan Syarikat Chanyeol membangkit dengan lebih lagi.Chanyeol memang Bijak dalam Menyempurnakan Syarikat. Kerana itu Mr.Park Melantik Chanyeol supaya menjadi Presiden Di Syarikatnya.
“ Yahh !! Chanyeol Please kawal Horny tu tahu tak yang budak budak tu terikut ikut dengan perangai awak ini ” Baekhyun menolak wajah chanyeol jauh darinya.
“ Alah sayang !! Saya manja bukan denganya yang lain tapi dengan isteri saya je kan tak salah !! Awak nak saya dengan orang lain ke ” Ujar Chanyeol yang pura pura untuk berlaku curang.
“ Yahhhh Kalau berani awak buatlah !! nak tengok saya pergi tinggalkan awak selama lamanya biar awak mereput sorang sorang kat dalam rumah ni !! Mati pun Gali kubur sendiri tanam kubur sendiri !! ” Baekhyun membuat wajah marah kepada Chanyeol seolah olah setiap perkataanya itu adalah benar.
“ Aigooo !! Sayang Tak !! Chan tak curang !! Pun Chan janji !! Okey !! Please look at me” Ujar Chanyeol yang memegang wajah baekhyun.
“ Tahu takut !! Saya buat betul betul baru awak tahu ” Jelas baekhyun sambil menjeling tajam kearah mata Chanyeol.
“ Haip ! tak baik jeling suami !! Awak nak jadi isteri derhaka ke ” Ujar Chanyeol sambil mencucuk pipi kembung milik baekhyun
“ Yah !! Dah jangan ganggu saya ” Baekhyun menolak chanyeol tetapi tangan baekhyun pantas diraih oleh Chanyeol.
“ Baby !! Nak kiss ” Pinta Chanyeol
“ Tak nak ” jawab baekhyun selamber
“ Nak saya paksa ke ? ” Ujar Chanyeol dengan seringai yang jahat.
“ Yahh park chanyeol !! Awak suka main kasar saya tak suka dengan awak ” Baekhyun memukul dada bidang milik chanyeol
“ Nak ke ? Saya kasar lebih dari yang sebelum nie ” Ujarnya , Horny Chanyeol langsung masih tak boleh dikawal .. Ingin sahaja dia mahu menyerang baekhyun sekarang ini.
“ Tak nak....Umphh ” Bibir Baekhyun dirampas oleh Chanyeol. Pergelangan Baekhyun digenggam Kemas oleh Chanyeol.
Ciuman tadi menjadi agresif dan Ciuman chanyeol pada bibir baekhyun beralih ke leher Mulus Baekhyun.Desahan Kecil Baekhyun sekali sekala berbunyi manja. Bahawa yang dia amat terangsang dengan belaian Chanyeol.
Pintu bilik mereka dibuka lalu ciuman mereka terlerai. Masing masing memperbetulkan kedudukan Mereka. supaya menampakan Mereka dalam keadaan Normal.
“ Wae ! Yeolie ”
Soal Chanyeol“ Papa !! Petang nanti kita pergi taman eh !! Jejalan kat sana bosan duduk rumah ” Ujar Yeolie sambil tersenyum.
YOU ARE READING
[𝐂] 𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭 •𝐩𝐜𝐲+𝐛𝐛𝐡✓
Fanfiction#Chanbaek Story Boylove "Dia adalah yang sempurna untukku." |KookV| 🔞 Mature content